Top 5 Series

 Zdravo drage moje!Nadam se da ste uživale u dosadašnjem blogmasu,a za danas sam vam pripremila post o mojim trenutno omiljenim serijama koje vam od srca  preporučujem.Kako je decembar idealan mesec za sedenje kod kuće ušuškan u ćebe i gledanje epizode neke dobre serije(ili nekoliko epizoda...) rešila sam da vam ovde napišem par svojih predloga,i zaista se nadam da će vam se dopasti!Ja za gledanje serija uglavnom koristim Netflix i svaka od navedenih može da se nadje tamo,medjutim za gledanje većine Netflix vam neće biti neophodan.


How to Get Away With Murder



Ovo je definitivno jedna od mojih omiljenih serija ikada.Grupa studenata prve godine pravnog fakulteta se prijavljuje i uspeva da bude izabrana da bude "deo tima" poznatoj advokatici Analis u nadi da će im to biti dobra odskočna daska u daljoj karijeri,ni ne znajući gde će ih to odvesti.Dešava se ubistvo,a kroz prvu sezonu se ono polako raspliće ostavljajući vam bezbroj različitih teorija zavere da vam se vrte kroz glavu.Iz sezone u sezonu radnja je sve zapetljanija,nadovezuje se i zaista predstavlja malo remek-delo.Po mom mišljenju ovo je zaista ozbiljna serija kojoj treba posvetiti pažnju,odličan spoj krimi,drame,ljubavnih i prijateljskih odnosa,različitih seksualnosti i psihoprofila.Definitivno nešto za šta preporučujem da odmah pogledate trailer!


Prison Break



Ako ste mislili da gore navedena serija zahteva punu pažnju,definitivno se niste susreli sa serijom Prison Break.Serija koja me je od prve epizode ostavila bez daha,predstavlja savršeno sklopljenu slagalicu i mozgalicu koja se iz epizode u epizodu raspliće i ponovo zapliće ostavljajući vas bez daha.Glavni lik Majks Skofild,inače inženjer i natprosečno inteligentna osoba odlazi u zatvor kako bi odatle izvukao brata,osudjenog na smrtnu kaznu zbog ubistva sa savršeno napravljenim planom istetoviranim po telu.Takodje serija koja provlači i politiku,romantiku,porodične odnese,pitanje o poverenju,itd...Ne mogu vam dočarati koliko je zapravo dobra,već vas pozivam da pogledate prvu epizodu.Upozoravam,možda nećete moći da stanete!

Lucifer



Jedna malo više limunada serija od prethodne dve,ali još uvek sa dosta zapletenom i dinamičnom radnjom.Lucifer je djavo koji je uzeo ljudski oblik i došao na Zemlju na "odmor",konkretno u Los Andjeles,zaljubljuje se u detektivku Kloi Deker i počinje da radi kao njen partner na slučajevima.Ne sme da otkrije svoju pravu prirodu a kako vreme odmiče to postaje sve teže i teže.Koliko će i da li će Lucifer izdržati,kao i da li će osvojiti Kloi,ostavljam vama da saznate!Odlična malo krimi,malo serija zabavnog karaktera uz koju sam sigurna da ćete uživati!Netfliks je radio poslednje dve sezone,a ostalo je još da se izbace poslednjih par epizoda 6. sezone!Čak  i da vam serija ne deluje kao vaš "cup of tea",obavezno pogledajte trailer!

La Casa de Papel



Ja mislim da je ovo serija za koju smo u poslednjih godinu dana svi čuli,a ako neko nije još uvek pogledao,mislim da je krajnje vreme!Španska serija koja je izazvala ogroman bum i to sa razlogom.Priča priču o "profesoru" koji pravi savršen plan za obijanje banke u Madridu i sakuplja najprofesionalnije ljude za to oko sebe.Radnja cele prve sezone dešava se u svega par dana medjutim veoma je napeta i razvijena tako da za mene zaista nije bilo dosadnih delova.Serija je krimi,medjutim ima odličnu psihološku analizu različitih profila ljudi i njihovog ponašanja kada ih život dovede u odredjene situacije,a za mene je bila odlična i da usavršim španski,a verujem da će svako od vas pokupiti po koju reč!

Emily in Paris



Za kraj sam morala da ubacim i ovu novu,trenutno svuda u svetu u treningu seriju o kojoj su mišljenja veoma podeljena.Meni se zaista dopala.Lagana serija,bez neke zapetljane ili dublje radnje,idealna za gledanje dok peglate veš ili radite nešto po kući,ili jednostavno kada želite da se opustite uz nešto malo "laganije".Slažem se sa većinom ljudi da nije baš na najbolji način dočarala život u Parizu i da su stereotipi prenaglašeni,medjutim verujem da zaista nije napravljena sa namerom da ikoga uvredi,a meni je takodje odlično došla i da vežbam francuski koji trenutno učim.Sve u svemu slatka serija zabavnog karaktera,koja fino skreće misli sa trenutne situacije i odvodi nas u maštanja o nekom lepom putovanju i šetnji magičnim Parizom.

BONUS:Rešila sam da vam ubacim još par gratis predloga serija na koje biste mogle da obratite pažnju.The Queen's Gambit je nešto što jedva čekam da počnem da gledam čim mi se za to ukaže malo slobodnog vremena,a verujem da bi se i vama dopala!Neke od preporuka serija koje sam gledala do sad su svakako stara dobra "Seks i grad"(idealno vreme da se pogleda po treći put,jer zašto da ne),"Elite","Dynasty","Originals"...

To bi bilo sve za današnji post,nadam se da vam se dopao!Pišite mi da li ste gledale neku od ovih serija ili možda posle ovog posta nameravate,kao i koju biste mi seriju preporučile!

Pratite me i na instagramu za dodatni sadržaj i svakodnevne postove-queens_beautycorner


Коментари

  1. Thank you so much for this suggestions! I never know what I should watch. ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. I have watched most of these shows and love them! Emily in Paris was super fun and definitely lighter (which has been nice recently) and Prison Break is one of my all time favourite shows.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. Počela sam gledati How to get away with murder, zahtjeva punu koncentraciju i iznimno je zanimljiva. Prison brake je serija koju nikako da počnem gledati, a dobila sam jako puno preporuka za nju. LCDP odgledana još na početku godine i serija koja me ostavila bez teksta, nadmašila je svako moje očekivanje. Odlično napisana preporuka/recenzija. Bravo!

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши

Постави коментар