Empties

 Zdravo drage moje!Posle dužeg vremena pišem vam post o potrošenim proizvodima,medjutim u njega nisam ubacivala šminku tako da sam se potpuno fokusirala na negu.Takodje nema previše proizvoda jer sam počela da ih prikupljam tek pre dve nedelje,tako da krajem oktobra očekujte jedan veliki empties post kao što sam to i ranije radila.


Hello my lovelies!For today I prepared you one of your favorite types of posts-empties!Turn on translate option and enjoy my post on your language!


Današnji post počinjem sa negom kose,jer se moja standardna postava proizvoda potpuno promenila.Sredinom juna sam radila keratin,i kao što će neke od vas znati,morala sam da predjem na bezsulfatne preparate za kosu,a odlučila sam se za Lisse Keratin Therapy proizvode.



O njima ću vam pisati više u zasebnom postu gde pričam o mom iskustvu sa keratinom,ali za sada mogu da kažem da su mi se i šampon i maska odlično pokazali.Cena seta je negde iymedju 1500-2000din-(15-20e) medjutim zaista produžavaju dejstvo keratina i meni su se pokazali kao odlični.

Od kako sam radila keratin nisam eksperimentisala ni sa maskama/ampulama za kosu medjutim još od ranije mi je ostala moja voljena Semi Di Lino plava ampula o kojoj sam vam pričala dosta puta.

Cena joj je oko 159din(1,5e),veoma prija mojoj kosi i nakon sušenja ostaje veoma mekana kao posle nekog dobrog tretmana kod frizera.Već godinama ih koristim par puta mesečno.Postoji i ljubičasta varijanta koja se ne ispira no plava je moj favorit.

Potrošila sam i svoje drugo ili treće po redu ricinusovo ulje koje sam počela da koristim još za vreme karantina.Veče ili jutro pred pranje kose bih ga umasirala u teme i stavila na krajeve,i zaista je izuzetno prijalo mojoj kosi i lako sam ga  i ispirala,tako da toplo preporučujem svima da počnu da ga koriste.


Takodje ima benefite i za jačanje i brži rast kose,tako da verujem da bi nam svima koristio,a posebno onim pripadnicama lepšeg pola koje se farbaju.Cena je oko 250din(2e) u apotekama.

Od dezodoransa sam potrošila Fa Mystic Moments i veoma mi se dopao.Generalno volim Fa dezodoranse,veoma su pristupačni a odlično rade svoj posao,a ovaj miris mi se veoma dopao.
Cena mu je oko 250din(2e)


Potrošila sam i nekoliko Nivea kupki medjutim jedino sam se za ovu setila da je ostavim.Mirise kupki strogo biram po godišnjim dobima i ova mi je bila savršena za leto,uživala sam u njoj i sada se pozdravljamo do sledećeg maja/juna a prelazim na više jesenje mirise.
Njena cena je takodje oko 250din(2e) i jedna mi je od omiljenih kupki iz drogerije.



Potrošila sam i Batiste suvi šampon(mini verziju) koji mi je zaista bodličan.Još jedno od otkrića karantina,jer sam do tada odbijala da probam bilo kakav suvi šampon,a veoma brzo sam ga zavolela.Ovo je mini verzija i cena je oko 250din(2e) i generalno se dosta brzo troši,ali sam ga ja izbegavala prva dva meseca od kako sam uradila keratin te sam ga konačno potrošila tek sad kad je keratin počeo da mi se spira.

Ovo je classic a u ponudi zaista imaju razne vrste,svakako vredi baciti pogled ako postoji neko ko još uvek nije to uradio.









Potrošila sam i svoju voljenu Bioten dnevnu kremu.Ovo mi je već drugo pakovanje,vrlo je lepa,hidrira,zateže i hrani kožu,veoma je prijatna i odlična je za nanošenje i pre šminkanja.Dugo mi je i trajala,a kada potrošim neke koje trenutno imam definitivno planiram da je kupim ponovo!



Cena je negde oko 450-550 dinara,i zaista je za svoj cenovni rang i više nego odlična,tako da imate moje tople preporuke!


To bi bilo sve za ovaj post!Znam da nema puno proizvoda medjutim uskoro vam spremam jedan dosta veći,gde ćete gledati i šminku,a ja se nadam da će vam se dopasti!Čuvajte mi se i čitamo se u sledećem postu! <3


Moj instagram-queens_beautycorner





Коментари

  1. So many awesome products. Wow, empties! Good info to know! I love Nivea products best. I will have to try especially the dry shampoo!

    ОдговориИзбриши
  2. I use baptiste dry shampoo too. Classic is the best option. I should look for nivea gel and fa deo because they have to smeel delicious. Have a nice day dear

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you so much for sharing! I tried a shampoo like this one and it has become in one of my beloveds! Have a nice week!

    www.luciagallegoblog.com

    ОдговориИзбриши
  4. I didn't know many of these products, it was very interesting to know your opinion about all of them!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo volim empties-e jer tada zaista vidiš šta je neko koristio, a šta nije. Odličan post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Drago mi je da su te navedeni proizvodi odlično služili. ❤️

    ОдговориИзбриши
  7. Super proizvode si potrošila. Batiste suvi šampon je odličan, ja treba sada da kupim novi jer sam ovaj što imam potrošila. Uvek spašava kosu kad se nema vremena za pranje, a mora da se ide negde. :)

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!Slažem se za suvi šampon,ranije mu nisam shvatala poentu i odbijala sam da ga probam,medjutim zaista je life saver!

      Избриши
  8. Nisam isprobala ni jedan proizvod odavde. Moracu sto pre ❤️

    ОдговориИзбриши

Постави коментар