Summer Favorites(PART ONE)

 Zdravo drage moje!Kako je ovo poslednji post koji vam pišem ovog leta jer nam od sutra zvanično počinje jesen,shvatila sam da je idealno vreme za konačno objaviti koje sam to proizvode koristila i u njima najviše uživala ovo leto,odnosno,pišem vam svoje letnje favorite za 2020.

Kako se zaista nakupilo dosta proizvoda,danas ću vam pisati o skincare proizvodima,dok vas u sredu očekuje deo o mojim makeup favoritima ovog leta.

Hello my lovelies!Tommorow is the first day of Fall so I decided it's perfect time to show you my Summer favorites-part about skincare!Next blog post is about makeup favorites so stay tuned!Turn on translate option and enjoy my post on your language.

Ove godine nisam išla na more,ali sam imala par lepih putovanja po Srbiji gde sam tople dane,kao i one u Bogradu, provodila sunčajući se.Izuzetno lako dobijam boju te mi je veći zaštitni faktor trebao samo na početku leta,a vrlo brzo sam prešla na Carroten AquaVelvet mleko za sunčanje sa faktorom 6,namenjeno tamnoj koži i koži tolerantnoj na sunce.


Sama ambalaža je prelepa,a proizvod je divnog mirisa,lako se nanosi i koža ga izuzetno brzo apsorbuje.Proizvodjač garantuje lakše dobijanje i duže trajanje tena,što je meni zaista delovalo da je tačno.Pakovanje ima 200ml a cena je negde oko 450 dinara(4e).


Drugi proizvod koji mi je pomagao za lakše i lepše dobijanje tena bilo je Garnier Ambre Solaire ulje za sunčanje.

desno na slici

Na početku leta potrošila sam Afroditinu marmeladu o kojoj sam vam već bezbroj puta pisala i svima nam je dugogodišnji favorit,a onda sam počela potragu za pristojnom zamenom za nju,jer sam smatrala da je vreme za malu promenu.Po preporuci sam probala ovo Garnier ulje i moram reći da se uopšte nisam pokajala.Miris je divan,koža nakon njega prelepo sija a boja se dobija izuzetno brzo i postojana je.Ono što je meni bitno je da se ne spira u vodi lako i da je potrebna veoma mala količina za celo telo.Pakovanje ima 200ml a cena je 645din(6e) u Lili drogerijama.


Naravno nega i hidratacija usana su i leti visoko na mojoj listi prioriteta,a ove sezone ostala sam verna mom voljenom Carmexu ali ovog puta u malo egzotičnijem mirisu nara,sa naravno,leti veoma potrebnim SPF 15 zaštitnim faktorom.

Već godinu dana ne menjam ovaj balzam za usta i volim ga u svim mirisima i ambalažama,a vi mi pišite šta biste mi preporučile da probam malo umesto njega,jer kao što sam rekla,volim s vremena na vreme da menjam proizvode u svojoj rutini,ali se uvek vratim svojim favoritima.


Svi znamo da nam je posle sunčanja potrebna dobra hidratacija,a meni su tu služila dva proizvoda.Odmah nakon tuširanja nanosila sam aloja vera gel što do sada nisam praktikovala,a odlučila sam se za Krauterhof.



Odlično hrani i zateže kožu,izuzetno brzo se upija i odmah nakon nanošenja se možete obući u garderobu.Definitivno planiram da sledeće godine malo više istražujem o aloja vera gelu i da isprobam još neki!Pakovanje ima 200ml a cena mu je 600-700din(6-6.5e).


Nakon što mi koža upije aloja vera gel nanosila sam mleko za telo,a od mnogih koje sam probala ovog leta posebno mi se izdvojio Victoria's Secret Bare Vanilla Shimmer.



Kupljen je još zimus u Barseloni i potpuno sam zaboravila na njega,medjutim u julu sam rešila da ga otvorim i nisam se pokajala!Miris je najlepši puding od vanile,ostaje na koži izuzetno dugo,a na prvu sam se plašila da će nadjačati parfem.No,ono što me je kupilo je savršeni šimer koji ostaje na telu.Do tada sam koristila hajlajtere i ulja za telo sa šljokicama medjutim ništa se ne može porediti sa mlekom za telo koje savršeno miriše,hidrira i na sve to daje divan zlkatkasti sjaj koži.Tople preporuke da ga probate!Cena je bila oko 20e.

Kada smo već kod Victoria's Secret proizvoda,još jedan proizvod  koji koristim već godinama,i to najviše u letnjoj sezoni,je Coconut Passion body mist.



Idealan za more,dane kada vam se ne nosi jak parfem ali i večernje prilike.Miris mu kokos sa primesama vanile,sasvim dovoljno sladak i nežan,a opet egzotičan.Od svih njihovih mistova ovo mi je ubedljivi favorit i toplo preporučujem svima da ga probaju kada budu u prilici!Cena mu je takodje oko 20e,ali se kao im mleko za telo često može naći na sniženju!


U danima kada sam ustajala ranije(ili veće pre legala kasno) mi je spas bio Zoya Eye serum.O njemu sam vam već pisala i ovde i na instagramu,i definitivno je nešto što je bilo spas za moje tamne podočnjake.



Efekat je instant,odmah vas razbudi i zagladi podočnjake,idealna je podloga za okoloočnu kremu i definitivno nemam nameru skoro da prestanem da ga koristim,pogotovo što je predamnom period kada ću svak jutro ustajati rano.Može se kupiti u Dm drogerijama ili na Zoja Zec sajtu,a cena mu je oko 800 din,ali ne držite me za reč.

To bi bilo sve za današnji post.Potrudila sam se da vas ne zatrpavam proizvodima već da zaista prikažem one koje sam koristila celog leta i koji su me oduševili.U sredu vas očekuje drugi,možda čak većini i zanimljiviji deo ovog posta gde sam pisala o makeup proizvodima u kojima sam uživala ovog leta,a do tad mi pišite utiske o ovim,kao i koji su proizvodi koji su vas kupili u poslednje vreme!

Moj instagram-queens_beautycorner

Коментари

  1. Boa tarde.
    Obrigado por nos apresentar produtos maravilhosos, aqui no Brasil começa a primavera.

    ОдговориИзбриши
  2. Thank you for recommending nice products. but it is hard to find in Turkey :((

    ОдговориИзбриши
  3. Vau, koliko proizvoda. Mogu misliti koliko si ih još ima, kada je ovo samo prvi dio. 😅 Drago mi je da su ti služili i da su ti se dopali. Divan post. ❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely! Such a cool selection for the fall essentials!

    ОдговориИзбриши
  5. O ovom Carmexu svi pričaju a ja nikako da ga isprobam, morat ću! Odlična ideja za post, mogla bih i ja uraditi ljetne favorite. Super napisano i fotkice su baš divne! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno!Ja sam se razmišljala dosta vremena da li mi treba u životu i eto od kako sam ga probala se ne razdvajamo!

      Избриши
  6. Thank you so much for sharing! They seems to be perfect for our skin care! :)
    I especially love products which contain aloe vera!


    www.luciagallegoblog.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam probala ništa od ovoga, ali svi proizvodi izgledaju veoma zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  8. Kod tebe uvek predivne fotke, radujem se što opet pišeš postove. Odavde bih rado isprobala VS proizvode ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga hvala ti do neba na divnim rečima!Malo sam se odmorila za leto ali sad nastavljam punom parom! <3

      Избриши
  9. Koliko je lijepo čitati nečije favorite, tada vidiš šta kome odgovara i uvijek se može pronaći nešto novo i zanimljivo ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар