Hello Smile-Teeth Whitening Pen

 Zdravo drage moje!Pre par meseci sam se odlučila da konačno isprobam Hello Smile olovku za izbeljivanje zuba posle dosta vremena razmišljanja o tome i čitanja preporuka drugih devojaka.Ukratko ću vam reći da sam izuzetno zadovoljna i da je daleko prevazišla moja očekivanja,a detaljne utiske možete pročitati dalje u postu!



Hello my lovelies!For today I prepared you post about amazing Hello Smile whitening pen.Turn on translate option and enjoy my post on your language!


Donesite prelepi osmeh u Vaš život uz pomoć naše Hello Smile olovke. Naša nova poboljšana formula za izbeljivanje zuba je dizajnirana tako da deluje još brže i efikasnije. Lako se uklopa u Vašu dnevnu rutinu. Nanošenje traje samo 30 sekundi i vidno izbeljuje zube u roku od 5 minuta.
Impresionirajte okolinu Vašim novim blistavim osmehom uz pomoć Hello Smile olovke.

 Hello Smile olovka namenjena je brzom izbeljivanju zuba za svega nekoliko minuta.



Olovka se okrene na dole kako bi gel iz olovke izašao na aplikator.Prva upotreba zahteva dodatni klik  kako bi se gel pojavio.NAsmejete se,usne držite što dalje jednu od druge,zatim nanesete tanak sloj gela na sve zube.Gel će se momentalno aktivirati i početi da izbeljuje vaše zube.Opustite usne posle 30 sekundi a gel će se postepeno rastapati tokom delovanja.Nemojte unositi hranu i tečnost 30 minuta,a nakon toga blago isperite usta.

Često sam vidjala da je reklamiraju poznate ličnosti a i lično sam čula sjajne preporuke,medjutim kako nikada nisam probala sličan proizvod bila sam pomalo skeptična,ali sam se veoma brzo zaljubila u nju.



Zaista se izuzetno lako koristi,ne stvara nikakav neprijatan osećaj,i tih pola sata dok mi je gel na zubima sam potpuno nnormalno funkcionisala(bez hrane i pića naravno).Rezultat sam videla u samom startu,medjutim čekala sam par dana ubedjena da je nemoguće da se razlika vidi odmah nakon prvog korišćenja.Iz dana u dan vidite napredak i kroz nedelju dana razlika je zaista velika.Meni je olovka trajala oko mesec dana,a planiram da sada,posle mesec dana pauze,ponovim "tretman".



Naravno da nije zamena za oralnu higijenu i da će redovno pranje zuba uvek biti glavni faktor za izgled i zdravlje vaših zuba,ali je jako lepo sredstvo za pomoć pri održavanju savršenog osmeha.

Cena olovke je 2160 dinara(19,99e),dok je duo set sa dve olovke 3799 dinara(35,99e).Poštarina je za Srbiju,Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu besplatna a plaćanje je prilikom preuzimanja,dok je za ostale zemlje 8e a plaćanje se vrši karticom.

Hello Smile olovku možete poručiti sa njihovog sajta čiji link možete naći OVDE.



Imate moje tople preporuke,a vi mi npišite vaše utiske sa ovom olovkom,a ja ću vam i rado odgovarati ako imate dodatnih pitanja!

Hello Smile instagram-thehellosmile.rs

Moj instagram-queens_beautycorner

Коментари

  1. I love the idea of a whitening pen rather than some of the other kits that are available. It seems so easy to use! Thank you for sharing your thoughts on this.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. I have never used one. This looks great! Awesome post!

    ОдговориИзбриши
  3. Skit sam je potrosila, odlicna je bila, drago mi je sto di opet sa nama...

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you so much for this review, I've never tried a product like this one! :)
    Have a nice weekend!

    www.luciagallegoblog.com

    ОдговориИзбриши
  5. Very interesting product:) I'd like try this :)

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam probala, ali me baš zanimalo da li je tako djelotvorna kao što svi kažu. Skeptična sam oko kupovine jer me strah da će mi možda narušiti kvalitetu zuba i zubnu caklinu dugotrajnim korištenjem. Ova recenzija me i uvjerila da stvarno radi, ali ću još razmisliti o kupovini.
    Odličan post! :)

    zenskooko.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je bio i moj strah i još uvek ne verujem da bih je koristila konstantno i bez neke pauze,ali jedna traje oko mesec dana a onda bih za svaki slučaj preporučila pauzu od par meseci,čisto prevencije radi <3

      Избриши
  7. Kako samo mesec dana? Ja moju još nisam potrošila,a davno odradila beljenje. 😁

    ОдговориИзбриши

Постави коментар