Max Factor Smokey Eye Kit

Zdravo drage moje!Nadam se da ste sve raspoložene,ispunjene i naravno dobrog zdravlja.Danas vam prenosim svoje utiske o Max Factor Smokey Eye  Dram a Kit-u,paletici za oči i obrve..
Dobila sam je uz Harper's Bazaar i očekivala sam da ću je samo proslediti mami ili drugarici s obzirom da imam dosta paleta i da sam kolekcionar,medjutim desilo se nešto što zaista nisam očekivala,zaljubila sam se...
U paleti se nalaze četiri mat boje-bež i tri braon boje.

Bež mi je odlična za bazu tj. setovanje kapka i dela ispod obrve,a što se braon boja tiče dve su odlične za pregib,jedna toplija(meni draža) i jedna hladnija,kao i jedna dosta tamnija boja za ugao oka da se postigne neki smokey look.Zaista odlična,kompaktna,praktična paleta idealna za svakodnevni look i torbu.
Piše da je 2 in 1-eveshadow and brow powder u boji 10-alluring nude.Meni bi za obrve odličan posao radila ova najtamnija nijansa čak nekad i za ombre efekat sa svetlijom hladnom nijansom,te mislim da ću je zaista lepo koristiti!
Idealna je i za kraća putovanja za one koji ne vole mnogo da eksperimentišu te je sasvim dovoljno samo nju poneti,i što se kaže igrati na sigurno.
Senke su veoma mekane,čak vuku i na kremasto,i da,truse se malo medjutim njihova odlična pigmentacija to apsolutno opravdava.
Što se četkice-sundjerčića tiče ja to uvek izvadim iz palete jer mi samo smeta,ali ako neko to voli i koristi to je i dodatni plus.Jedina zamerka mi je možda što nema malo ogledalo te bi stvarno bila apsolutno dovoljna,medjutim to stvarno nije velika stvar za zameriti.


Moje tople preporuke da obratite pažnju na Max Factor proizvode ovog tipa jer sam videla da imaju veoma zanimljiv izbor,a kako je kvalitet proveren nema nikakve greške!
Nadam se da vam se post svideo,pišite mi šta vi volite da koristite kada je u pitanju Max Factor i šta bi možda trebalo da probam ako nisam.

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update  queens_beautycorner.

Коментари

Постави коментар