Glatko i slatko-jagoda piling

Zdravo drage moje!Nadam se da ste sve dobro i da vam ovaj praznik "pod ključem" nije pao toliko teško.Za danas sam vam pripremila post o nečemu što sam testirala u proteklih desetak dana i nisam mogla da dočekam da svoje utiske podelim sa vama,a u pitanju je Glatko i Slatko jagoda piling za telo.


Hello my lovelies!For today I prepared you post about strawberry body scrub from serbian brand Glatko i Slatko.I love it so much and if you are interested to know more about it turn on translate option and enjoy my post on your language!


Dolazi u kartonskoj kutijici sa logom brenda Glatko i Slatko na vrhu,umotan u pucketavi papir i već pri otvaranju paketa se vidi koliko brend pazi da pruži najbolju uslugu i kvalitet svojim mušterijama.

Piling se nalazi u prelepoj teglici i uz njega se dobija kašičica koja će vam kasnije služiti za mešanje proizvoda pre nanošenja.Pakovanje me je oduševilo još pre nego što sam počela da koristim sam  proizvod,jer zaista paze na detalje i estetiku,od fonta slova do celokupnog izgleda,a to je samo najava za ono što vas očekuje unutra.



Sadrži:šećer,cedjeno ulje soje(no GMO),voćnu materiju jagode,vitamin E i vitamin C

Ne sadrži:politilen glikol,paraben,sulfate,ftalate,konzervanse i boje.

Po sastavu je već jasno da se radi o pilingu koji je 100% prirodan i idealan za svakoga.Ručno je pravljen,teži 212ml a cena mu je 990 dinara.Rok trajanja mu je 180 dana od otvaranja što me je zaista prijatno iznenadilo,s obzirom da sam probala dosta prirodnih pilinga i svi su se kvarili posle mesec do dva.
Pored jagode,postoje i piling od kokosa,kafe, kao i jabuke i cimeta i šljive koji  su namenjeni za lice.


Svaki pojedinačno mi deluje prelepo.Kokos kao idealna mazalica za leto,kafa koja je savršen partner u borbi protiv celulita i šljiva i jabuka&cimet za koje verujem da bi izuzetno prijali licu.Sigurna sam da ni sa jednim ne možete pogrešiti,a ja se nadam da ću u budućnosti isprobati još neki ali ću vam i o tome naravno naknadno pisati.


Proizvod treba promešati kašičicom koja dolazi uz njega i naneti na mokru kožu,a zatim umasirati kružnim pokretima.Miris je divan,zadržava se na koži i zaista posle prvog korišćenja sam se zaljubila.
Koža je posle mekana i svilenkasta,toliko da mi je trebalo par minuta da povežem da nije ostala masna kao od ulja.Nisam verovala da ću ovo ikada reći ali posle ovog proizvoda ništa vam dalje nije potrebno.Taj prvi put sam zbog neiskustva nanela mleko za telo kao i posle svakog tuširanja i shvatila da mi je potpuno nepotrebno,te sam nakon toga počela da koristim samo njega.Može se koristiti svaki dan i zaista je praktičan,posebno ako žurite i nemate vremena sa mackanje posle tuširanja.Koliko će me samo tih 10 minuta koje dobijam spasiti kašnjenja,posebno ujutru nakon tuširanja...


Kao što sam rekla probala sam dosta prirodnih pilinga za telo,što koje sam kupovala što koje sam dobijala,ali moram da priznam,a  to mogu i da  potpišem svojim imenom i prezimenom da je ovo najbolji piling koji sam probala do sada,da mojoj koži najviše prija i da ću definitivno nastaviti da ga koristim i ne znam šta bi moralo da izadje na tržište da bi mi ga zamenilo.Nije slab a nije ni previše grub tako da može da se koristi svakog dana,miriše bajkovito,kao slatko od jagoda,,estetski je divan a povrh svega toga moju kožu čini mekom,svilenkastom i lepšom nego što je ikada bila.
Zaista mogu ovoliko da ga hvalim i kao što sam rekla da stanem iza toga jer sam sigurna da će svakome odgovarati,i nadam se da će ga što više vas probati prosto iz razloga što znam koliko je meni "promenio život" u ovom relativno kratkom periodu koliko ga koristim


                 
Kada bih pisala favorite meseca što neću raditi ovaj put,definitivno bi se tu našao jer mi je zaista najveće "otkriće" aprila i planiram da nastavim da ga koristim i posle ovoga i to mislim da će moj izbor sledeći put pasti na kokos,ali kao što sam rekla,kada se to desi svakako ću vam pisati utiske i o njemu...
Drage dame,sa ovim proizvodom definitivno ne možete promašiti i smatram da je idealna stvar da častite sebe(zaslužile smo to ovih dana) ali i da je odlična opcija za poklon.Ne mogu ga dovoljno nahvaliti i izuzetno sam srećna kada domaći brend izbaci ovakav proizvod,kvaliteta i izgleda za poredjenje sa pilinzima velikih svetskih brendova i zaista možemo da se ponosimo što imamo brend kao što je  Glatko i slatko da se njime pohvalimo.

To bi bilo sve za današnji post,obavezno mi pišite ako imate iskustva sa ovim proizvodom i koji miris bih mogla sledeći da probam,kao i koji je vaš omiljeni piling za telo!

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner
Instagram glatko i slatko-glatkoislatko

Коментари

  1. I did'nt hear this brand's product 😊 Thanks for your review 😊

    ОдговориИзбриши
  2. It looks amazing !

    I also have a new post. If you want a check, I'd be glad. Kisses xoxo

    https://salyaves.blogspot.com/2020/05/2-may-2020.html

    ОдговориИзбриши
  3. my fav in the whole world!
    would love your thoughts on my Etsy store -40% when buy 3 or more items :D
    Code - FASHION40

    https://www.etsy.com/shop/FashionistaeraDesign

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks for following me:) Im also your followers from now;)
    I love every kind of peelings- they are great and can do amazing things:D

    Zapraszam do mnie

    ОдговориИзбриши
  5. i love this post, i don't know the product yet
    xo
    https://www.dearlytay.com.br/

    ОдговориИзбриши
  6. O waaoo, its new thing , am sure it must be good for skin. Thanks for sharing. I would lve to try scrub which smell strawberry.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  7. Thanks for following me dear, me too following you.
    Please take care and be in touch.

    ОдговориИзбриши
  8. This peeling looks so great dear :-) I follow you xx

    ОдговориИзбриши
  9. Uf ovo izgleda i zvuci savrseno. Moram probati <3

    www.ioannes.site

    ОдговориИзбриши
  10. Wow ...It looks fantastic,I have to give it a try. Thanks for sharing! Also thanks for popping by my blog, I'm glad you like it.
    You said you're following me, but I can't find you between my followers :(

    x♥x♥

    "Health & Beauty"



    ОдговориИзбриши
  11. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Holaaa!!!

    it looks like a good product, before I used exfoliants for the face but I stopped using them, this one looks very natural I would love to try it

    Visita mi blog ♥ 穛 S4Ku SEK4i®

    ОдговориИзбриши
  12. Hola guapa, un producto muy interesate. Me ha gustado mucho tu blog, desde hoy tienes una seguidora más. Besos

    ОдговориИзбриши

Постави коментар