Ziaja šećerni piling za telo-čokoladne praline

 Zdravo drage moje!

Više puta smo pričale o značaju nege kože zimi,a današnji post biće posvećen proizvodu koji mi je jedno od najvećih otkrića ove godine,a u pitanju je Ziaja šećerni piling-miris čokoladnih pralina.



Ovaj piling dolazi u predivnom pakovanju od 300ml,namenjen je svim tipovima kože i od nedavno postoji u velikom broju mirisa.Bila je teška borba i dilema za koji se odlučiti,a kako obožavam slatke mirise u ovom periodu,moj izbor je (teškom mukom) pao na čokoladne praline.



U pitanju je šećerni piling koji je zaista blag i ne iritira kožu te se može koristiti svakodnevno,a sa druge strane savršeno uklanja mrtve ćelije na koži i ostavlja je glatkom,mekom i mirišljavom.Tekstura je takva da su zrnca veoma sitna i prijatna prilikom dodira sa telom.

Naravno da ga koristim gotovo svaki put kada se tuširam,i osećaj koji ostavlja na koži je neverovatan,kao da vam ne treba nikakvo dalje mackanje(ali da se razumemo-mackajte se).



O mirisu mislim da ne moram mnogo ni da vam pričam.Toliko je lep da se ne može dočarati dok ga same ne pomirišete,identično kao kada se otvori bombonjera,tako da ako ste ljubitelj slatkiša i slatkih mirisa sigurna sam da će vas oboriti s nogu.

Mislim da o tome koliko mi se dopao najbolje govori to što ću morati da ga kupim u još nekom mirisu,i sigurna sam da ću nastaviti da koristim ove pilinge do daljnjeg.



Definition će morati da se proba i čuveni Lemon Cake miris,medjutim njega ću čuvati za neke toplije dane.

Cena ovog pilinga je 950rsd, medjutim često se može naći na popustu,a do kraja decembra je u DM-u 699rsd(6e).



Da li ste probale Ziaja pilinge i ako niste šta čekate???Najtoplije preporuke da iskoristite trenutni popust i častite sebe ovim pilingom,a vratićete se ovde da mi zahvalite!!!


Zelim vam divan dan <3


Ziaja instagram-ziaja.srbija 

Moj instagram-queens_beautycorner



Коментари

Постави коментар