LAST BLOGMAS POST-5 stvari kojima me je 2020 naučila

 Zdravo drage moje!Ne mogu verujem da ću ovo upravo napisati,ali dobrodošle u poslednji post ovogodišnjeg blogmasa!!!

Več par dana nema nekog tipičnog beauty/makeup posta jer smatram da je ova godina cela bila u znaku self-developmenta i razvijanja i rada na unutrašnjoj lepoti,pa sam samim tim želela da poslednjih par postova ove godine budu upravo na tu temu.

Smatram da je sve što se u životu dešava na neki način lekcija i u svemu sam počela da tražim pouku,a danas ću sa vama podeliti šta mislim da su najbitnijih 5 stvari kojima me je ova veoma čudna i,teška i u svakom pogledu drugačija godina naučila.


Budite spremi na sve

Mislim da niko od nas nije bio spreman na ono što se desilo,i da čak velika većina nije ni razmišljala o mogućnosti da se nama desi tako nešto za života.Plašimo se ratova,vulkana,globalnog zagrevanja i mnogih drugih stvari ali ko je zapravo ikada razmišljao o pandemiji ovakvog virusa?Shvatila sam da postoji neshvatljivo mnogo toga o čemu  ništa ne znam,i da treba da živim spremna da svako sutra može biti drugačije,i da se stvari oko nas mogu preko noći promeniti.


Prilagodjavanje

Mislim da je ključna stvar ove godine bila da uspemo da se prilagodimo uslovima u kojima smo se našli.Bilo da je to bio karantin koji je većina zemalja imala,policijski čas,zatvorene granice ili to da ne možete da vidjate vaše najmilije,morali smo da se pomirimo sa tim da je to postao naš život.Svi smo kroz ovu godinu psihički propatili,neki više a neki manje,a pitanje je upravo koliko ste se vi dobro snašli u situaciji i da li ste bili dovoljno jaki da uspete da se smirite i prilagodite svemu što vam se dešava.Samo oni koji su bili uspešni u tome mogli su koliko toliko "normalno" da funkcionišu i da možda čak provedene sate kod kuće ili one provedene posmatrajući situaciju u svetu iskoriste da rade na sebi,i pokušaju da se unaprede u radnim aspektima života,a mislim da je rad na unutrašnjem miru i stabilnosti bio ključan.


Pazite koga volite

Sada prelazimo na malo ličnije teme...Drage moje,pazite koga volite.Pazite kome se dajete i kome posvećujete sebe i svoje vreme.Bilo da su u pitanju prijatelji,partner ili bilo ko iz vakog okruženja,niko vam nije sudjen i budite spremne da se rastanete sa bilo kim.U životu jedino možete biti sigurni da imate sebe,i mislim da će kroz godine svako od nas to sve bolje i bolje shvatati,a za to vreme je normalno da grešimo.Sigurna sam da smo svi doživeli situaciju sa drugaricom ili dečkom koji nas je izdao/povredio ili sa kojima su nam se putevi jednostavno razišli.Svaki rastanak jeste na neki način tužan,ali ne mora da bdue bolan i loš.Neki ljudi će vam na ružan način pokazati da im nije mesto u vašem životu medjutim neke ćete jednostavno prerasti,bez ikakvih ružnih reči ili svadje,a na vama je da prepoznate kad aje do tog trenutka došlo.Ne zaboravite,sužavanje kruga ljudi oko vas nije znak da nešto radite loše,već da napredujete,razvijate se i nećete više da trpite neke stvari koje ste davno "prerasli".Bez svakoga se može,i koliko god to čudno zvučalo u tome zapravo i leži istina,to je život.


U svakom lošem ima dobrog,svaki neusmeh je lekcija

Ovo je možda i najbitnija stvar koju sam naučila ove godine.Spletom okolnosti za koje sam mislila da su tužne,užasne i da ih nikada neću preboleti završila sam na jednom veoma lepom i stabilnom mestu u svom životu,sve je ispalo mnogo bolje nego planirano i danas kad pomislim šta sam ja za sebe želela i mislila da je najbolje za mene,i koliko sam grešila,naježim se.Jedino što sada mogu je da budem zahvalna što me je neka sila(bilo da je to za vas Bog,zakon univerzuma ili bilo šta drugo) sačuvala,i ovo je zaista prva situacija u životu kada sam postojanje te više sile toliko jako osetila.Naučila sam da svaki neuspeh u životu iskoristim kao lekciju,i to je čak prešlo u nneki čudan stadijum kada se neuspesima pomalo i radujem,jer znam da su se dogodili sa nekim razlogom i da je moje samo da nastavim da radim i da se trudim,a sve ono što mi je sudjeno će mi i doći u pravo vreme.


Budite zahvalni

Ne mogu da ne spomenem koliko sam shvatila da je bitno biti zahvalan za sve što imamo u životu i koliko nismo znali da cenimo "normalnost" koju smo imali sve ove godine.Budite zahvalni za ljude koje imate,zdravlje,ljubav koj dobijate i dajete,što radite ono što volite...Kao veliki podsetnik za to uvela sam u svoju dnevnu rutinu da svako jutro na prozoru kažem sebi 3 stvari za koje sam u životu zahvalna i od tada se osećam neuporedivo bolje.


Nadam se da ste svi zdravi i bezbedni,da ovu godinu privodite kraju u miru i spokoju,okruženi dragim ljudima.Ja ću vam izbaciti još jedan post ove godina,a to će biti godišnji favoriti a onda se povlačim na par dana da spremam ispite i odmorim,a od januara planiram svašta novo,i jedva čekam da se i tada čitamo.

Za sve koji su tu i koji će tek biti,voli vas vaša J <3

Коментари

  1. marcy onyx geneva rowing machine
    vibrapower slim 2 plus
    marcy onyx geneva rowing machine
    Keep up the good blogging! Much appreciated..
    Nice points but I can i ask where you learned of this?
    You must stop smoking read about the effects.

    ОдговориИзбриши
  2. It was lovely to read through, darling 🎄 💝

    Merry Christmas 🎄✨

    Shades of Silvie

    ОдговориИзбриши
  3. Malo kasnim sa čitanje ovog posta ali sam u svakom slučaju oduševljena. Mislim da nas je 2020. pretežno sve naučila iste stvari ( ukoliko razmišljamo na sličan način ). Istina je da se bez nekih stvari može, da nam treba strpljenja i više nego što imamo i da zaista čuvamo ljudi koje imamo i volimo. Sve se dešava da razlogom, pa tako misim da je i ova godina i cijela ova situacija tu zbog nečega! Sjajan post:)

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. I must say, as considerably as I enjoyed reading what you had to say, I couldnt help but lose interest after a while. Its as if you had a good grasp around the topic Ive been meaning to read this and just never received a chance. Its an issue that Im extremely interested in, I just started reading and Im glad I did. Youre a good Advantages of SEO

    ОдговориИзбриши

Постави коментар