True Story Snacks

Zdravo drage moje!Danas vam pišem o proizvodima brenda True Story čije proizvode sam skoro dobila na isprobavanje,i nisam mogla da dočekam da vam prenesem utiske!


Hello my lovelies!For today I prepared you post about product from one very lovely brand called True Story.If you love healthy but tasty things stay with me and turn on translate option so you can enjoy my post on your language!

True Story je brend koji inovativnim tehnologijama pravi proizvode od sušenog voća  i povrća koji su veoma zdravi i ukusni,i cela priča oko brenda me je zaista oduševila.Od izbora proizvoda,slogana,pa sve do pakovanja koja su predivna i odlično odradjena,jednako kvalitetno kao i sam proizvod koji dolazi u njima.

 

Imala sam već nekih iskustava i fan sam nekih njihovih proizvoda već duže vreme,a danas imam mogućnost da vam predstavim kako te,tako i mnoge druge proizvode u kojima ćete,nadam se,uživati kao i ja.

Sušeni čips od krompira

Sastav:Sušeni krompir 95.5%, jestivo rafinisano ulje suncokreta 0.75%, maslinovo ulje iz komine maslina 0.75%, morska so 3%.

Ima 20g i potpuno je bez glutena i dodataka,nije fritiran i veganski je proizvod.

Ja sam veliki ljubitelj čipsa medjutim morala sam da ga se odreknem,a u trenucima kada baš "kriziram" mnogo je bezbolnije da pojedem nešto ovog tipa.Potpuno je neslan ali nije neukusan,i već nakon par prvih zalogaja se naviknete na ukus i počnete da uživate u njemu.
Kesica ima 75kcal(o da,samo 75kcal).

Sušeni MIX-cvekla,pašlanat,šargarepa

Sastav:Sušena cvekla 33,3%, sušeni paškanat 33,3%, sušena šargarepa 33,3%.
Takodje nije fritiran,100% je bez ulja,nema aditive i veganski je proizvod!
20g ima 73,9kcal

Ukus cvekle i šargarepe mi je zaista divan,medjutim moram da priznam da nisam fan paškanata i nikako mi ne odgovara.Verujem da bi se mnogima i on svideo,a svakako pored postoje druge opcije poput samo cvekle ili šargarepe,miksa slatkog krompira i cvekle,itd...

Potaži brokoli i bundeva

Što se potaža tiče,True Story nudi ponudu u vidu potaža od brokolija,bundeve i karfiola.

Sastav: Sušeni brokoli 75%, sušeni paškanat 22,5%, sušeni luk 2,5%.
Količina je 40g i predstavlja porciju za 4 osobe.

Priprema je izuzetno laka.Sadržaj kesice se ubaci u 800 ml ključale vode,odstoji 6 minuta i izblenda štapnim mikserom ili u blenderu.Kako je potpuno nezačinjen unutra se doda po želji so,maslinovo ulje ili neki drugi začin i spreman je za serviranje.
Meni je ukus divan,navikla sam da ne jedem previše začinjenu hranu i izuzetno mi prija.KAlorije gotovo da nema,cela kesica ih ima 119 tako da predstavlja potpuno zdrav,diet friendly predjelo u kome možete da uživate bez razmišljanja i trunke griže savesti.

Što se bundeve tiče,planiram danas ili sutra da ga probam i ne mogu da dočekam,a nakon toga kupujem i karfiol jer verujem da je divan!
Sastav:Sušena bundeva 62,5%, sušena šargarepa 17,5%, sušeni paškanat 17,5%, sušeni luk 2,5%.


Sušena kruška:

Sastav:100% sušena kruška
Kesica ima 40g i 105kcal.Može se jesti i kao "čips" medjutim ja sam je jela sa ovsenom kašom.

Na pakovanju imate preporuku kako se pravi kaša od sušene kruške,samo se sa 200ml ključale vode prelije sadržina kesice i izblenda štapnim mikserom,a ja sam potom to dodala u 40g ovsene kaše umesto crvenog voća,promešala,i zaista je bilo izuzetno ukusno i planiram da nastavim to da jedme kao doručak ili užinu.

U sličnoj varijansti postoji i sušena jabuka za koju takodje verujem da je divna.

Sušena lubenica

Sastav:100% prirodna lubenica

Ovo mi je možda i najveće iznenadjenje iz paketa.
Pakovanje ima 10g i svega 35,5kcal

Predivna užina,dezert kada osetite potrebu da jedete slatko,ukus je fenomenalan i zaista je pobedio svaka moja očekivanja.Nisam mogla da dočekam da je probam i sada znam da se nećemo razdvajati!


Sušeni paradajz u ulju

Sastav:Sušeni paradajz 47,1%, rafinisano suncokretovo ulje 46,5%, maslinovo ulje extra devičansko 5,3%, morska so.
Ima 270g
Potpuno je prirodam,domaći i veganski proizvod

Još uvek mu tražim najbolju namenu.Pišite mi neke recepte gde se ovakav proizvod koristi,ja sam već neke našla i jedva čekam da ih spremam i podelim sa vama!


To bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se svideo!Pišite mi da li ste probale nešto od True Story brenda i kako vam deluju ovi proizvodi!

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner
True Story instagram-truestory.srbija
True Story sajt-OVDE

Коментари

  1. How many healthy tasty snacks. <3
    I like it! :)

    ОдговориИзбриши
  2. What an interesting assortment of healthy options! Thanks for sharing these!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. Tudo parece tão delicioso, amei a dica
    beijos
    http://www.dearlytay.com.br

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks for your sharing 😊 have a lovely day 😊

    ОдговориИзбриши
  5. Dear, I follow your amazing blog since now!!!😘

    ОдговориИзбриши
  6. Looks delicious and healthy! Would love to try those!

    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Awesome pics! Thanks for sharing! 👌👌👌 Stay safe! 🌈🌈🌈

    ОдговориИзбриши
  8. Čitala sam post još jedne blogerke o ovim proizvodima i drago mi je da si i ti pisala o njima. Odlično si sve predstavila, a post mi se jako dopao.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  9. I love snacks, I will find out "true story" brand.
    Have a wonderful day

    ОдговориИзбриши
  10. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши
  11. Adoring the post! Love to try these! & healthy too!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар