Skinology Skin Rescue linija

Zdravo drage moje!Danas vam pišem post posvećen Skinology proizvodima za negu lica iz linije Skin Rescue.

Hello my lovelies!For today I prepared you post about Skinology Skin Rescue products.Turn on translate option and enjoy my post on your language! <3


 Proizvode koristim već neke dve nedelje tako da bi ovo bili moji prvi utisci o njima i kako su se do sada pokazali,a svakako ću nastaviti da ih koristim pa uskoro očekujte i finalne utiske!
Skin rescue linija namenjena je masnoj/problematičnoj koži sklonoj bubuljicama i aknama u cilju prevencije istih i lepšeg celokupnog izgleda kože.Moja koža nije masna već je normalna ka mešovitoj(T-zona mi je malo masnija) ali moram da priznam da mi je zaista odgovarala,te ako imate tip kože poput mog ili masniji,svakako preporučujem da probate.Opširnije utiske pročitaćete u nastavku teksta.
Ја ove linije sam koristila kremu,mleko i masku a pored toga postoje i noćna krema i tonik za koje se nadam da ću  biti u prilici da isprobam i njih.

Skin Rescue Facial Gel Cream

Prvi proizvod o kome ću vam pisati je Skin Rescue gel krema za lice(dnevna) sa niacinamidom i pantenolom

Reč proizvodjača:
SKIN RESCUE gel krema za lice (sa niacinamidom i pantenolom)  je veoma pogodan izbor za masnu kožu sklonu bubuljicama i aknama. Omogućava izuzetnu hidrataciju, ishranu i regeneraciju, zahvaljujući raznovrsnim aktivnim komponentama (niacinamidu, ši buteru, hidrantnom kompleksu, hijaluronskoj kiselini, alantoinu i pantenolu, bisabololu, ekstraktima krastavca i hamamelisa).
Nanosi se ujutru na čistu kožu lica,izbegavajući predeo oko očiju.
Koristila sam je svako jutro posle mleka i tonika,dok sam uveče koristila svoju standardnu noćnu kremu ili još jednu sa sličnom namenom koju isprobavam,i to je mojoj koži savršeno odgovaralo.
Miris me asocira na miris krema iz kozmetičkih salona,tekstura je malo masnija ali je dosta lagana i koža je brzo upija.Koliko god sam probirljiva kad su kreme u pitanju ova mi se zaista dopala,i planiram da nastavim da je koristim.

Sastav:
Aqua (Water), Niacinamide, D-Panthenol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Ethylhexanoate, Cucumber (Cucumis Sativa) Extract, Hamamelis (Witch Hazel) Destilate, Coco-Caprylate Caprate, Glyceryl Stearate, Ceteareth-25, Ceteareth-6 (and) Stearyl Alcohol, Propylene Glycol, Rice Starch, Bisabolol, Sodium Hyaluronate, Glycerine, Hexylene Glycol (and) Fructose (and) Glucose (and) Sucrose (and) Urea (and) Dextrin (and) Alanine(and) Glutamic Acid (and) Aspartic Acid (and) Hexyl Nicotinate, Carbomer, D-Panthenol, Allantoin, Sodium Hydroxide, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Butylhydroxytoluene, Acsorbylpalmitate, Glyceryl Stearate, Citric Acid.

Dolazi u pakovanju od 50ml i 250ml,a cena je 690din-1490din(6e-14e)

Skin Rescue Face Cleaning Milk

Drugi proizvod iz ove linije koji koristim je Skin Rescue mleko za lice sa ihtiolom i niacinamidom.

Reč proizvodjača:
SKIN RESCUE mleko za lice (sa ihtiolom i niacinamidom) nežno uklanja tragove nečistoća i viška sebuma sa kože. Svojim aktivnim sastojcima obezbeđuje antibakterijsko dejstvo, smiruje iritacije i deluje antiinflamatorno. Pored toga ovo mleko će vam pomoći i da sprečite pojavu zapaljenja na koži (bubuljica i akni). Namenjeno je masnoj i problematičnoj koži.

Koristi se ujutru i uveče na kožu lica,vrata i dekloltea.Kružnim pokretima se utrljava u kožu a višak masnoće se skida tonikom nakon čega se nanosi krema.


Nisam navikla da koristim mleko za čišćenje lica,ali sam se već posle par dana navikla.Prednost je bila to što se gotovo ni jedan dan nisam šminkala te mi jače čišćenje nije ni bilo neophodno,tako da sam se umivala,zatim ga nanosila i koristila u kombinaciji sa mojim standardnim Bioten tonikom.Proizvod je malo masniji,medjutim situacija je ista kao sa kremom.Brzo se upija u kožun a višak masti se,po uputstvu,skida tonikom a koža ostane lepa i glatka.I z anjega mogu reći da mi se dopao i da je prijatna promena u mojoj rutini čišćenja lica.Nje potrebna velika količina proizvoda za nanošenje na sva područja za koja je namenjen,tako da verujem da će mi zaista potrajati.


Sastav:
Aqua (Water), ParaffinumLiquidum, Cetearyl Alcohol (and) PEG-40 Castor Oil (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Stearic Acid, Propylene Glycol, Sodium Shale Oil Sulfonate, Niacinamide, Triethanolamine, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance (Parfum)

Dolazi u pakovanju od 200ml i 500ml,a cena mu je 690din-1090din(6e-10e)

Skin Rescue krem maska sa ihtiolom i niacinamidom

Poslednji proizvod o kome vam danas prenosim utiske je Skin Rescue krem maska sa ihtiolom i niacinamidom.


Reč proizvodjača:
SKIN RESCUE krem maska (sa ihtiolom i niacinamidom) hidrira kožu, reguliše lučenje sebuma, umanjuje proširene pore i umiruje kožu. Deo je tretmana nege  problematične  kože sklone aknama.
Ravnomerno naneti masku jednom do dva puta nedeljno, ili posle tretmana, na očišćenu kožu lica, vrata i dekoltea, izbegavajući predeo oko očiju. Ostaviti 20 minuta da deluje, a zatim ukloniti tupferom vate natopljenim tonikom. Nakon toga naneti odgovarajuću kremu.
Masku sam po uputstvu koristila 1-2 puta nedeljno i zaista mi se dopala.Deluje mi da je ona možda najjače sredstvo iz te linije u smislu efikasnosti.Ostali proizvodi se koriste svakodnevno i posle nekog vremena se vide poboljšanja u koži,dok posle nje nekako instant osećam promenu.Kremasta je,kao i mleko i krema je prijatnog mirisa,a na koži se ne suši potpuno tako da nema osećaja zatezanja i neprijatnosti.


Sastav:
Aqua (Water), Zinc Oxide, Bolus Alba, Cucumber (Cucumis Sativa) Extract, Cetearyl Octanoate,Propylene Glycol, Hamamelis (Witch Hazel) Destilate, Simmondsia chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glycerinmonostearate, Cetyl Stearyl  Alcohol, Cetyl Alcohol, Ceteareth -6 (and) Stearyl Alcohol, Ceteareth -25, Niacinamide, Lavandula angustifolia (Lavender) essential oil, Malaleuca alternifolia (Tea Tree) essential oil, Sodium Shale Oil Sulfonate, Bisabolol, D-Panthenol, Allantoin, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Color.

Dolazi u pakovanju od 100ml i 200ml i cena je 790din-1290din(7e-12e)





Ovu liniju bih zaista preporučila svima koji imaju problematičnu kožu i treba im neka vrsta "kućnog tretmana" u borbi sa tim problemom.Po mom mišljenju kod mene ovi proizvodi možda i nisu uspeli da ispolje potpuno svoje dejstvo jer sam evidentno promašila tip kože(moja greška) ali su čak i meni izuzetno odgovarali.Kao i većina devojaka sa kojima sam pričala uprkos tome što se nisam šminkala u karantinu koža mi se nije potpuno pročistila,čak sam i primećivala da mi se bubiljice češće javljaju nego uobičajeno.Generalno nemam previše problematičnu kožu i izadje mi ponekad neka upala(u PMS-u neizbežno) ali od kako sam počela da koristim ove proizvode zaista ih ima sve manje i mislim da mi se celokupni izgled kože dosta popravio.Želela bih da probam i Derma Calm liniju za koju mislim da će mi još više odgovarati a vi mi pišite ako ste je probale!
Prima kozmetika me nikada do sada nije razočarala svojim proizvodima i zaista u asortimanu imaju proizvode namenjene za svaki problem i tip kože koji možete da zamislite,a vi obavezno bacite pogled na njihov sajt!

Nadam se da vam se obaj post dopao!Pišite mi kako vam deluje Skinology Skin Rescue linija i da li ste možda probale nešto drugo od njihovih proizvoda,kao i kako se vama pokazalo!


Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update!-queens_beautycorner

Prima kozmetika instagram-primakozmetika




Коментари

  1. These products sound really wonderful! So glad you have been enjoying them so far. I look forward to hearing more of your thoughts as you continue to use them.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Olá, estes produtos parecem ser mesmo bons! Não conhecia esta marca, obrigada por partilhar, eu sou um pouco preguiçosa mas cuidar de mim, tenho de mudar isto!
    Beijinhos

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you for show this products. I didn’t know them.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam još isprobala ove proizvode, ali baš bih voljela *_*
    Hvala ti na recenziji, veselim se čitanju novog posta :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Great review! 👍🌹🌹🌹

    https://innakeils.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман11. мај 2020. 14:29

    They seem like excellent products to try :)
    Hi, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    ОдговориИзбриши
  7. Great review, never heard about those products!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  8. Hola, me ha gustado mucho la entrada y por lo que se ven los productos son bastante buenos, mi tipo de piel es mixta grasa y podrían venirme muy bien.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    ОдговориИзбриши
  9. These sound really wonderful. A great skin product can be so life saving <3

    LackaDaisy

    ОдговориИзбриши
  10. Hola guapa, muchas gracias por compartirlo con nosotras. Me parecen muy buenos productos, aunque no conozco la marca. Besos

    ОдговориИзбриши
  11. I don't use lots of products on my skin cos of its sensitive nature.... But I was advised to go see a dermatologist so I will know the best for me.
    Would you like us to follow each other on Instagram: @glowyshoe

    Glowyshoe's blog

    ОдговориИзбриши
  12. Thanks for your sharing, have a nice day

    ОдговориИзбриши
  13. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар