Empties

Zdravo drage moje!Konačno smo došli do novog posta o potrošenim proizvodima.Prošli sam pisala pre oko mesec dana i za to vreme nakupilo se par stvari,naravno skoro je sve kozmetika jer gotovo da se nisam šminkala,ali i to se polako menja tako da verujem da će u sledećem postu biti mnogo više proizvoda,posebno što se šminke tiče

Bioten Skin Moisture Tonic

O ovom proizvodu sam vam već pisala i znate da mi je go to tonik.

Moj omiljeni tonik iz drogerije,koristim ga zajedno sa gelom za čišćenje već skoro dve godine,i ne planiram da ga menjam.Odnos cena-kvalitet je izuzetan,nema neprijatan miris i izuzetno mi prija.

Face Masks

Što se proizvoda za lice tiče,potrošila sam i par maskica.
It's skin Tea Tree sheet maska je nešto što obožavam,ovo mi je ko zna koja po redu i koža mi je prelepa posle nje.


Potrošila sam i Baleinu Calm Coco limitiranu masku.Prijala mi je,univerzalna je kao i sve Baleine maske iz limitiranih kolekcija i odgovara svakom tipu kože.Lepa,osvežavajuća,lepo miriše,verujem da ću je nekada kupiti ponovo.


Iskoristila sam i dve M beauty maske,jednu za podočnjake,koju volim i konstantno moram da imam kod kuće,i jednu za čišćenje pora koja treba da se koristi par puta,pa vam o njoj uskoro javljam detaljnije utiske.


Isprobala sam i ovaj Balea šećerni piling,i savršen mi je.Nekada ga koristim samostalno,nekada u kombinaciji sa gore pomenutom M beauty maskom i zaista uživam u njemu.Namenjen je za lice i usta tako da mi je odličan ujutru kada hoću da se razbudim.

Drugi proizvod sa slike je zalutao,a u pitanju je Baleina krem maska za pete.Ništa posebno,mada za cenu od 50 dinara(0.5e) i više nego solidna,ja samje držala malo duže za jači efekat,ali mi pedikir uskoro svakako sleduje.

Balea Shower Gel

Još jedan proizvod koji kupujem iznova i iznova.Obično pored Baleinih kupki u kući imam još neku,uglavnom Fa,Nivea ili Dove,ali svakako da ne mogu da odolim lepom pakovanju,divnom mirisu i izuzetno pristupačnoj ceni svaki put kada udjem u DM.

Ova vanila i kokos je zaista lepa i idealna za leto.




Suplementi

Što se suplemenata tiče,popila sam dve kutije jabukovog sirćeta sa c vitaminom za metabolizam,pila sam 20 dana 3 puta dnevno i sada je vreme za pauzu.Prijalo mi je i bilo placebo ili ne,planiram da ga pijem opet.


Balea Cellulite Gel-Creme

O ovom proizvodu sam vam ostala dužna utiske.Koristila sam ga oko 3 nedelje dva puta dnevno uz ishranu i vežbe što generalno poštujem.Nisam imala nikakva očekivanja,ali bilo je prijatan sa lepim efektom hladjenja..Neće vas rešiti celulita ali neće ni odmoći,a mislim da zaista fino zateže kožu.Sada testiram nešto drugo što mi deluje efikasnije pa vam i o tome pišem uskoro.

Neutro Roberts dezodoransi

Neutro Roberts je brend koji sam skoro počela da koristim,i zadovoljna sam.Fino su mi se pokazali,miris je lep i verujem da ću ih ponovo kupiti.JA više volim roll-on(levo) ali i u stiku je odličan,za svakoga ono što preferira.

Ricinusovo ulje

Ricinusovo ulje sam po prvi put počela da koristim za vreme karantina.Umasiram ga u koren kose i stavim malo na krajeve,tako prespavam i ujutru kada perem kosu samo pazim da ga lepo sperem.Ne znam baš da li bih mogla da kažem,da,kosa mi je porasla od njega,ali svakako da mi se kvalitet kose popravio i da je porasla,možda od njega možda od toga što je nisam palila ni fenom ni peglom,ali nastavljam da koristim pa javljam preciznije utiske.Za sada mi je super!




Catrice Camouflage


Jedina stvar potrošena od šminke je korektor,jer sam to najviše koristila,i naravno u pitanju je moj omiljeni drogerijski korektor Cantrica Camouflage.Nijansa je 010,i konstantno ga dokupljujem.





To bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se dopao.Da li ste probale neke od ovih proizvoda i koji su vaši utisci?

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner



Коментари

  1. Baš si dosta potrošila. :)
    Ja sam jedino Balein gel za tuširanje probala,ali kako nije samo vanila nije me oduševio,a što se tiče Baleinih maski od jedene limitirane (sa kamilom) sam dobila alergijsku reakciju i od tada ih zaobilazim,a ima i mnogo boljih npr.Afroditina za dubinsku hidrataciju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro zvuči ta Afroditina,moraću da probam!A za Balea masku mi je baš žao što to čujem,imala sam i ja neka tako neprijatna iskustva i te proizvode izbegavam dan danas...

      Избриши
  2. That's so many empties, great post :)

    Thank you for following my blog,
    I'm following you back via GFC
    Let's keep in touch ♥


    xx
    Amira
    www.theamiraword.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. No conocía estos productos, el de vainilla y coco me parece muy interesante..
    Besucos.

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you for the recommendations Balea Shower Gel ... I like the aroma you describe. Hopefully later it will circulate in my country.

    Greetings from Indonesia

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav!!!! Jako lijep post jako mi se sviđa post. Zelim da te obavjestim da je kod mene objavljen novi post pa kada budes slobodna ostavi komentar.
    benjamindacic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. It's really delicious, best breakfast at the moment <3 :D You're welcome

    Great post. It's interesting to see what you were using. I love Balea, this mask with coconut is so nice <3

    ОдговориИзбриши
  7. Gracias por visitar mi blog. Me gusta mucho tu blog también. Nos seguimos...
    Saludos.

    ОдговориИзбриши
  8. Great blog. I'm your follow #227. I don't know why but my photo always appears in last place, but I'm here to follow you. xoxo

    ОдговориИзбриши
  9. I love so helpful posts like this. And I love Balea.

    ОдговориИзбриши
  10. Good review of the beauty products. Have a great week.

    ОдговориИзбриши
  11. Amei os produtos. ainda não experimentei nenhum desses.
    beijos
    https://www.dearlytay.com.br/

    ОдговориИзбриши
  12. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар