Long Stay Liquid Lipstics-Golden Rose

Zdravo drage devojke!Kako se borite sa prvim hladnim danima?Ja nešto nikako da se naviknem,ali eto pozitivna stvar je što sam češće kući te imam dosta više vremena za posvetiti se blogu.
Danas vam pišem o čuvenim Golden Rose tečnim mat ruževima,koje verovatno znate da obožavam,i o kojima sam vam pisala već dosta puta.Danas vam pokazujem tri nove prelepe nijanse koje su "nedavno" stigle na naše tržište.

Već sam pričala o formuli ovih karmina.Veoma su trajni,nanose se u jednom sloju medjutim morate biti malo pažljivije pri samom nanošenju karmina,zato što ume biti nezgodan kada treba da se popravlja ili skida,tako da onima sa manje veštine preporučujem da budu pažljiviji.Definitivno jedni od najboljih tečnih mat karmina što se drogerija tiče,i uskoro planiram a vam uradim uporednu recenziju ovog i još par karmina,tako da čete i same moći da odlučite.

Prva od nijansi o kojoj vam pišem je broj 25,veoma tamna,hladna braon boja.Po nekom mom mišljenju nije za svaki dan,ali definitivno prelepa za posebne prilike ili trenutke kada rešite da budete malo odvažnije.Moram priznati da mi se ni jednom nije desilo  da je stavim a da me bar neko ne pita koji je ruž u pitanju.

Sledeća od novih nijansi je broj 26,prelepa bordo boja,idealna za dame koje se osećaju dobro u svojoj koži i vole to da pokažu.Sa njom ćete svakako privući pažnju,ali poseban savet pri nanošenju ove nijanse,jer se jako teško skida,bar u mom slučaju,tako da ne bi bilo loše koristiti i neku dobru olovku uz nju,čisto radi preciznosti.


Poslednja od nijansi,veoma slična najpoznatijem Golden Rose karminu br. 10,je broj 24,nešto tamnija i manje sivkasta nijansa ljubičaste  boje,idealna za zimske dane koji nam predstoje.Meni je recimo prva reakcija kod ove nijanse bila slična kao i desetkom i nekako sam sama sebi izgledala čudno prva dva nošenja,ali do sada sam se navikla i zaista je obožavam.Opet kažem,moje mišljenje je da možda bolje stoji plavušama i svetlijim devojkama,medjutim to je takodje stvar ukusa.

Sada vam ostavljam sliku na kojoj možete lepo videti sve svočeve,i same se uveriti u lepotu ovih boja.

To bi bilo sve za ovaj post,pišite mi kako vam deluju ove  tri nijanse,koja vam se najviše dopala,i koje su nijanse ovih karmina koje vi volite?

PS:Pišite mi i da li biste učestvovale u giveaway u skorije vreme,planiram da napravm bar jedan pre novogodišnjeg,pa  čisto da vidim da li biste to volele.

Moj instagram OVDE
Golden Rose  instagram OVDE

Коментари


  1. بسم الله الرحمن الرحيم نحن فى شركة الكمال نقوم بجميع خدمات نقل العفش والاساس بافض الطرق تحت اشراف

    فريق كبير مدرب على اعلى مستوى من المستويات مع الفك والتركيب
    شركة نقل اثاث بالطائف
    شركة نقل اثاث بجازان
    شركة نقل اثاث بحائل
    والسلامة عليكم ورحمة الله وبركاته


    ОдговориИзбриши

Постави коментар