Too Faced Melted Kisses&Sweet Cheeks

Zdravo drage devojke!Nakon velike pauze sa blogom usled zdavstvenih problema,vraćam vam se nadam se još bolja i inovativnija.Nadam se da ćete biti tu za mene kao i ranije,ako ne i u većem broju,i da mi nećete zameriti ako mi bude trebalo neko vreme da se "vratim u sedlo" kada je pisanje u pitanju.

Da ne dužim mnogo,danas vam pišem o nečemu što mi je dosta traženo,a u pitanju je Too faced melted kisses and sweet cheeks set koji se mogao pronaći u Sefori za Novu Godinu,medjutim neke devojke su mi pisale da su ga vidjale u Seforama u Americi i Kanadi,kao i u nekim evropskim gradovima,te sam rešila da vam napišem neke moje utiske u slučaju da negde naletite na ovu malu bombonu.




Dakle,set se sastoji iz iz mini verzije rumenila i  melted karmina u njihovim najprodavanijim bojama,i može se naći u tri različite varijante.Moja je medium,roze boje,čini mi se jedina koja se mogla pronaći u našoj Sefori,dok se u inostranstvu sva tri seta prodaju zajedno.

Što se rumenila tiče,to je mini verzija čuvenog Deluxe Love Flush Blush u boji
- Justify my love-


  Kao što možete videti,nisam najbolja u čuvanju stvari te je rumenilo moralo da se represuje i tada su se pojavile ciklama fleke,medjutim to se pri korišćenju uopšte ne primećuje,i rumenilo je zadržalo svoju nežno roze boju,punu pigmentaciju i apsolutno se ne trusi.Nije šimerasto,medjutim pojavljuju se neke,na oko gotovo neprimetne šljokice,koje licu samo daju prirodan sjaj što je ako mene pitate,kod rumenila jedna od najvažnijih karakteristika.Pakovanje je preslatko,odlično za torbu ili kraći put,što je moram priznati i bio razlog zašto sam ga kupila.


Meni svakako još draža stvar iz ovog seta je Deluxe Melted Lipstick u nijansi Peony.

Iz nekog razloga,ovo je jedna od njihovih najprodavanijih nijansi,medjutim meni stvarno ovakvi tonovi ne stoje,tako da je stavljam u veoma tankom sloju kako boja ne bi bila potpuna,i to mi je odlična varijanta za svaki dan.Takodje,nikada ranije nisam probala neki Melted ruž,ali sada su mi jedni od omiljenih,ali o tome ću pisati neki drugi put.Generalno im je pigmentacija odlična,kremasti su,a aplikator ne znam kako bih opisala rečima,pravo je uživanje koristiti ga.Sve ovo prati i prelepi miris,koji je nažalost meni nakon nekog vremena nestao.

Na slici možete videti pigmentaciju rumenila a ispod i ruža u jednom sloju,kao i koliko dobro idu zajedno.

Generalno,za cenu ovog seta koja je iznosila negde ooko 1700 dinara zaista sam zadovoljna,pogotovo što mi je ovo bila prva stvar od Too Faceda koju sam sama kupila,iako je bilo nedavno,i od tada je krenula moja velika ljubav sa tim brendom.
Imate li vi neki Too Faced proizvod i šta mi preporučujete da isprobam?











Коментари

  1. Pre svega, jako mi je drago što si se vratila. Nadam se da ćemo u budućnosti čitati mnooogo tvojih postova.
    Ovaj proizvod je predivan. Nisam ga koristila ali po tvojim slikama je jako dobar. Nisam koristila nijedan Too Faced proizvod pa ti ne mogu preporučiti nijedan. Još jednom, jaki mi je drago da nisi zaboravila na blog i da si se vratila.

    laAdda | Kako biti produktivniji?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na predivnom komentaru,i planiram razne projekte i dosta postova da nadoknadim period dok me nije bilo,i nadam se da ces uzivati <3

      Избриши
  2. Drago mi je da si se vratila :D Što se tiče konkretno ovog postamoram priznati da si uradila odličnu recenziju, ja nažalost nemam seforu u svom gradu, shodno tome nikada nisam probala to faced proizvode, ali sam uvijek slušala sve najbolje o istima

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno.Ako negde naletis na njih preporucujem ti da bacis pogled,stvarno svacega ima.

      Избриши
  3. Čula jesam za ovu marku, ali je nikada pre nisam niti probala niti koristila te sam se jako obradova ovom postu! Ovi proizvodi su jako interesantni zaista! Sumnjam da bi ih izabrala bas u ovoj boji, ali u nekoj slicnoj sto da ne, rado bi ih probala! Odlican post, sjajna recenzija draga.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni boja nije bas omiljena,ali je kvalitet zaista odlican tako da sam ih fino koristila.Hvala ti puno i ocekuj jos postova o proizvodima ovog brenda <3

      Избриши
  4. Post je predivan i jako mi se svidjaju proizvodi...ljubac

    Hvala na poseti i divnom komentaru. Uzvratila sam pracenje <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Draga, hvala ti puno na komenataru. Blog ti je predivan, kao i ovaj post. Za ovu marku sam cula kod neke jutjuberke, a ovi prizvodi u mini varijanti su predivni. ❤

    Uzvratila sam pracenje ❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Baš je lepo što si se vratila, nadam se da si sada bolje ♥ Divan post ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Čula sam za te proizvode i izgledaju predivno! Odličan post i blog ♥

    http://kreativanblog.blogspot.hr/2017/08/back-to-school-with-romwe.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар