Golden Rose Matte Lipstick Crayon

Zdravo devojke!Danas vam pišem prvi post o proizvodima kojima je Golden Rose obnovio svoj asortiman.Jutros me je probudio poštar sa drugim delom paketa sa novitetima,medjutim danas ću vam pisati o nečemu što je na moja vrata došlo još prošle nedelje,a u pitanju su Golden Rose ruževi u takozvanoj "jumbo" olovci.


U pitanju su dve prelepe nove nijanse neutralnih boja,idealne za posao,školu,fakultet,apsolutno svaku priliku,i definitivno bolje sa kojima se ja osećam najprijatnije.

Prva,u broju 28 je nežna nude rozikasta boja,sa prilično naglašenim roze podtonom,medjutim na usnama deluje veoma prirodno i koliko god mi roze karmini ne stoje,ona mi savršeno legne i moram priznati da sam je nosila i u dnevnim i u večernjim varijantama(odlično neutrališe neki jači eye makeup).

Druga,za nijansu tamnija,i meni možda za nijansu draža,je broj 28,"boja mesa",na usnama jedva primetna,ali im daje veoma lep i zdrav izgled,te je bila prva stvar za koju sam se preko dana hvatala.




Nenormalno su kremaste,ne isušuju usne,ali opet im daju neki mat izgled.Naravno,ne kao sa njihovim tečnim mat karminima,ali se ne osećaju dok su vam na usnama,tako da mislim da su možda bolja opcija za neko duže vreme,jer su dosta lakše za popravljanje. Pomalo ostaju na čaši,na priboru,ali zaista ne preterano i apsolutno se ne lepe ili razmazuju,što im  je kod mene donelo veliki plus.Koristim ih već više od godinu dana i jedan su od mojih favorita kada je GR u pitanju,i moram priznati da su ove dve nijanse bile pravo osveženje kolekciji.



Stvarno svima preporučujem da bace pogled u obližnjem Liliju ili Golden Rose shopu.Cena im je oko 250 dinara a zaista ima veliki izbor boja,tako da mislim da bi se za svakoga našlo po nešto.Ja sam već bacila oko na još par,ali svakako ćete čitati o tome.

Do tad,pratite obaveštenja na instagramu,budite aktivne jer nas uskoro očekuje veliki GIVEAWAY gde će jedan od poklona ići upravo najaktivnijem članu,i pišite mi koji su vaši omiljeni Golden Rose proizvodi,a čime niste baš oduševljene.


Moj instagram queens_beautycorner
GR instagram golden.rose.srbija
GR site Golden Rose

Коментари

  1. Boje obe izgledaju lijepo i stvarno kako si ih opisala bi ih voljela imati! Super post, te sam se učlanila u tvoj blog sada! Nadam se da ćeš imati vremena posjetiti moj blog!


    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila mnogo kozmetičkih proizvoda ovog brenda, ali svi hvale golden rose i moram priznati da mi se boje ovih olovaka mnogo dopadaju, definitivno bih ih i ja koristila :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post, draga. Oba ruževa, odnosno olovke su mnogo dobre, sviđaju mi se njihove nijanse.

    laAdda | Q&A - postavljajte pitanja

    ОдговориИзбриши
  4. OMG predivne boje! Jako mi se sviđa broj 27 ♥ Super post!

    http://kreativanblog.blogspot.hr/2017/08/back-to-school-with-romwe.html

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajna recenzija draga! Odavno sam isprobala ove olovke, te mi je drago da cujem i tvoje misljenje! Po mom misljenju su jako korisne,i imajuci u vidu cenu, fenomenalne! Jako mi se dopadaju! Odlicna recenzija, predivno si nam ih predstavila!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!Spoj cena-kvalitet je zaista odlican,drago mi je da ti se dopadaju kao i meni!

      Избриши
  6. Super post. Nijanse su bas divne.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo mi svidjaju obe nijanse, obično samo takve i nosim.
    Super recenzija.


    Pratim te, ako želiš uzvrati.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely colors! I love Golden Rose lipsticks!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    www.spiked-soul.pl

    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    ОдговориИзбриши
  9. i love the colors!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар