понедељак, 28. новембар 2016.

Amor handmade sapuni

Zdravo drage devojke!Kao što ste  verovatno videle na mom instagram profilu,nedavno  mi je stigao paket sa instagram stranice Amor_candleandsoap koja prodaje ručno radjene sveće i sapune veoma zanimljivih mirisa,oblika i boja..U paketu su se našli izmedju ostalog i ručno radjeni sapuni,o kojima vam danas pišem.

Ja sam dobila dva sapunčiča,sa mirisom mente i meda i mleka,a u ponudi se mogu naći i sapuni sa lavandom,crnim ugljem,cimetom,kafom,kokosom,djumbirom i limunom...




KOZIJE MLEKO-MED SAPUN

Sastav:-Saponifikovana ulja:kokosovo,maslinovo,palmino,ulje semenki groždja,kozije mleko i med.

Namena:Za osetljivu kožu


Kako ja inače veoma rado koristim sapune na bazi kozijeg mleka,moram priznati da se ni sa ovim moje mišljenje promenilo.Naprotiv,koristim ga svako jutro za lice.Sastav me je oduševio,a na licu zaista mislim da osećam blagodeti svih sastojaka.Koža mi je znatno mekša,prijatnija na dodir,a što je najbitnije s tim da ja imam osetljive oči,pri umivanju zaista nemam nikakvih problema sa  iritacijom ili peckanjem.Svakako,ovaj sapun preporučujem svima sa osetljivom kožom,ili ljubiteljima prirodnih proizvoda,kao što sam ja..   

NEVEN SAPUN

Sastav:Saponifikovana ulja:kokosovo,maslinovo,palmino,ulje semenki groždja,mleveni cvet nevena,etarsko ulje mente.


Moram priznati da ja inače nisam ljubitelj mirisa mente,te da nekada ume de mi bude preoštar i neprijatan,medjutim menta u kombinaciji sa nevenom za mene se pokazala kao savršen spoj.Sastav takodje zapanjujuć,kao i kod prethodnog sapuna,a sve to prelepo oblikovano u cvet.Na njihovom profilu sam videla da prave sapune veoma zanimljivih oblika poput srca,cvetova,pasa,kao i pahuljica idealnih za predstojeće praznike.

O tome kako su sapuni zapakovani,nemam mnogo da pričam,po slikama vidite da je u pitanju nešto radjeno veoma profesionalno i sa dosta ukusa,te bi vam odlično mogli poslužiti i kao dodatak nekom poklonu.


Više o njihovim proizvodima,mirisima,cenama,svećama možete pronaći na instaram stranici amor_candleandsoap 
kao i na instagram profilu Amor-sveće i sapuni   

To bi bilo sve za ovaj post,svakako verujem da će se ovi sapunčići naći i u godišnjim favoritima gde ćete još čitati o njima,a post o još nekim stvarčicama iz Amora vas očekuje u toku nedelje.

Hvala svima na velikoj podršci u proteklom periodu veoma teškom za mene,volim vas!
                                                                                                                                Jana                                                                                                                                                                  

12 коментара:

  1. Do sada se nisam susrela sa ovim sapunima ali mi izgledaju jako zanimljivo i korisno. Defintiivno ih moram imati za sebe. Odlican recenzija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma lepi sapuni! Post ti je odličan!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako cijenim sve što je handmade i što neko radi 's ljubavlju', ovi sapuni izgledaju preslatko, tvoje fotografije su vrhunske :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Нека твој изглед и заблистати пуним сјајем #Тоцх нови начин куповине као што смо вам дати прилику да гледају своје омиљене Видео наћи изборе и онда продавницу.

    За андроид: хттпс://плаи.гоогле.цом/сторе/аппс/детаилс?ид=цом.вогуеме.тоцх
    За иПхоне: хттпс://итунес.аппле.цом/ус/апп/тоцх-ватцх-дисцовер-схоп/ид1147640817?лс=1&мт=8

    ОдговориИзбриши
  5. Ja mnogo volim handmade proizvode i inace te prirodne sapune i sama ih koristim svakodnevno, imas jako lepe postove. Pogledaj moj blog :*

    ОдговориИзбриши
  6. Sapuni su perfektni. Mnogo volim da se umivam njima, posebno sa Dove sapunima jer predivno mirišu. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  7. Divni sapuni :) Posebno mi se dopada sto su rucno pravljeni :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Super post draga. Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da uzvratis.


    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo volim ručni rad, a sapuni i aromatične sveće su izuzetni kada se naprave od prirodnih sastojaka. Divan post! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Mislim da prelepo mirišu zato što su ručno napravljeni, i od prirodnih sastojaka, ali su i oblici pre preslatki!
    Znam da je neven jako dobar za uklanjanje pega, fleka... Tako da, kada bih nešto naručivala,to bi bio taj sapunčić od nevena, koji pritom ima prelep oblik ♥♥♥

    lifestorybyk.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Prelep post!Npv sam blogger tako da bi mi znacilo ako mozes da mi se uclanis u blog!

    http://fashionacoolinmylife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши