недеља, 02. октобар 2016.

Viola Odorata

Zdravo devojke!Znam da me nije bilo dugo,rekla sam već da sam imala nekih problema sa prebacivanjem slika,ali od sada se vraćam starom rasporedu blogovanja,a danas vam pišem o Viola pilingu za usta.


Viola odorata(divlja ljubičica),se bavi proizvodnjom kozmetike isključivo na prirodnoj bazi,a u njihovom asortimanu možete naći piling za usne,piling za telo,piling za lice,i bombice za kupanje.

Imala sam priliku da isprobam njihov piling sa usne,i moram priznati da je jedan od boljih koje sam probala.

                                                           Sastojci: -med
                                                                          -kokosovo ulje
                                                                          -šećer

Piling je stigao prelepo upakovan,u maloj beloj kutijici.Uz kutijicu sam dobila i papirić na kom pišu sastojci,a sve to bilo je uvijeno u ljubičastu mrežicu sa puno ljubavi..Nažalost,poklopac je stradao u putu,i pomislila sam da se sve razlilo,medjutim,na moju sreću,kutijica ima još jedan poklopac,te je sav proizvod ostao unutra.


Nema neki neprijatan ili intenzivan miris,ali kada se nanese na usta oseti se kokos,i moram priznati da mene prilično asocira na jedne od mojih omiljenih kolača,takozvane čupavce.
Prilično je lagan i prijatan,počela sam da ga nanosim često,a usta su mi mekša nego ikada.Ranije nisam imala naviku da koristim pilinge za usta,medjutim rešila sam da nastavim da ga redovno koristim,pogotovo jer nam sad slede hladniji dani,kada je nega usana sve bitnija.
Piling pre upotrebe promešajte,kako bi ste najbolje osetili sve njegove blagodeti.


Cena pilinga je samo nekih 200 dinara,što mislim da je zaistapovoljno za njegov kvalitet.
Svakako,imate sve moje preporuke za njih,a možete ih kontaktirati putem

maila:violaodorata13@gmail.com
Instagram profila:violaodorata13
(njihovi kontakt-podaci)

To bi bilo sve za ovaj post,pišite u komentarima kako vam deluje ovaj piling,i da li ste probale neke od njihovih prozvoda!


Moj instagram
Moja fb stranica

20 коментара:

  1. Super post.Nisam imala priliku da probam nijedan njihov proizvod,ali ovo se cini zanimljivim ♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Super ti je post . Nisam nijedan proizvod probala , ali ti je super post . Nominirala sam te na mom blogu , post izlazi uskoro . Eto da znaš , a inače super post i blog .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Važi jedva čekam da vidim za šta sam nominovana 💞.Hvala ti 💖💖

      Избриши
  3. Zaista izgleda dobro, ja nikad nisam koristila piling za usne iako bi mogla zato jer su mi dosta suha i ispucala. Super postt

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja nisam ranije baš često,ali zaista korisna stvarčica

      Избриши
  4. Nisam probala ovaj piling, ali mi deluje bas dobro. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam do sada probala ni jedan od proizvoda Viola, ali ovaj mi deluje jako simpaticno i vrlo korisno. Tako da veliki lajk za ovaj post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Piling se baas cini prirodnim i delotvornim, odlicno si nam ga pokazala kroz prelepe slike svakako! :D

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. WOW! Samo WOW! Odličan post!

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Preslatko! Ništa bolje od preparata na biljnoj bazi. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prvi put sam na tvom blogu, odlično izgleda sve, baš, baš super! Svaka čast. Želim ti mnogo sreće u nastavku karijere. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Get most popular in your group, the most fashion freek in the college........by just one click to the dresses of #Dear Zindaji Designed by #Anaita Shroff Adajania worn by #Alia Bhatt

    Download the app TOCH http://mytoch.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Get SRKLook of #Raees with #TOCH !!!!

    Rees trailer is finally out the most anticipated movie as we are feeling vibes. Actress Mahira Khan, who is all set to make Bollywood debut opposite Shah Rukh Khan in Raees.

    Watch Raees tailor and shop for intense, retro look with a pair of colourful aviators and a black Jacket of SRK from #TOCH - http://mytoch.com/

    Video Link: https://youtu.be/ZHq-208OSKs

    #Raees #blockbuster #SRKlooks #Pathani #Kurta #Vintagelook #blackjacket #aviators #Mahirakhan #Trailer #shopping #buy #TOCH #release #Bollywood

    For android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vogueme.toch
    For iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/toch-watch-discover-shop/id1147640817?ls=1&mt=8

    ОдговориИзбриши