Prima Kozmetika

Verovatno ste videli na mom instagram profilu da mi je pre desetak dana stigao paketić iz Prima koizmetike sa proizvodima za negu ruku i zanoktca.Bila sam jako uzbudjena,neko vreme sam ih isprobavala,ali mislim da je sada došao trenutak da svoje mišljenje podelim sa vama.

Nešto o samom brendu
-Osnovana 1987. godine kao porodična firma gospodina Svetislava Radmilovića, diplomiranog hemičara, „Prima kozmetika“ je tokom proteklih godina izgradila svoju reputaciju i postala prepoznatljiva kao lider u oblasti proizvodnje preparata za negu kose, kože i noktiju. „Prima kozmetika“ je razvila preko 300 preparata koji su prepoznatljivi po svom izuzetnom i konstantnom kvalitetu. Svojim proizvodima „Prima kozmetika“ snabdeva kozmetičke i frizerske salone, SPA & wellness centre, banjska lečilišta, dermatološke ordinacije, centre za fizikalnu terapiju i rehabilitaciju na području Srbije i regiona.

Dobila sam tri proizvoda, Nail therapy,masku za ruke i serum za negu zanoktica,kao i Super kremu za ruke.
Ići ću kao po nekom redu,tako da je prvi proizvod o kome vam pišem

Nail Therapy HAND MASK-200ml 

-sa ekstraktom nara i ši buterom-
-Kakao i ši buter hrane,toniraju,vraćaju elastičnost i omekšavaju kožu.Prirodno podmlađuju i poboljšavaju strukturu i  zaštitna svojstva kože.Ekstrakt nara i biljna ulja badema i susama bogata su nutrijentima-antioksidantima,vitaminima,mineralima i esencijalnm amino kiselinama,obezbedjuju dubinsku ishranu kože.
Upotreba:Ravnomerno naneti masku na čistu kožu ruku.Ostaviti 10-20 minuta da deluje.Višak upiti ubrusom.
Rok upotrebe-maj 2018.
Maska mi se baš dopada,veoma je lagana,ne masti puno kožu,veoma je prijatna na rukama,i što je najvažnije posle prvog korišćenja koža ruku bila mi je zaista nekako elastičnija i mekša.Sam proizvod je jako prijatnog mirisa,i koža ga brzo upija,tako da taj period čekanja 10-20 minuta da maska deluje zaista nije nikakav problem.Pakovanje je meni preslatko,šareno i skroz "girly"Ako želite da vašim rukama pružite pažnju koju zaslužuju,i ako volite da se mackate kao ja,ovaj proizvod je čista desetka!
Cena proizvoda je 800rsd

Super HAND REPAIR CREAM-50ml

-SUPER krema efikasno štiti ruke od štetnih uticaja promene temperature,visoke vlažnosti i ostalih nepovoljnih efekata spoljašnje sredine.Hidrira i omekšava kožu sprečavajući njeno dalje oštećenje.Redovnom upotrebom SUPER kreme koža ruku postaje nežna,glatka i zdrava.Sadrži visok procenat ekstrakta nevena,alantoina,pantenola i bisabolola.
Upotreba:Više puta dnevno umasirajte SUPER kremu u kožu.Lako se razmazuje i brzo upija.
Rok upotrebe-jun 2018.
Kremica se dobija u preeslatkoj kutijici i ispunjava zaista sve što joj je prepisano,hidrira,hrani i omekšava kožu,takodje je jako lagana i koža je veoma brzo upija.Koristila sam je svakodnevno,često i odmah nakon upotrebe maske pošto imaju sličan veoma prijatan miris tako da nije problem kombinovati ih.Mislim da ću nastaviti da kupujem ovu kremu jer mi se baš svidela,i mislim da je možemo porediti sa kremama mnogih skupljih brendova,i ako se može kupiti po ceni od samo 350rsd!

Cuticle repair serum-10ml

-100% Pure natural oils-
-Mešavina biljnih ulja groždjanih koštica,avokada,badema i jojobe,neguje,intenzivno hidrira i revitalizuje.

U poslednje vreme su mi se često javljali problemi sa zanokticama,koje nije mogao da sredi ni famozni Eveline 8 in 1,tako da sam spas potražila upravo u ovom serumu!Nakon nekoliko korišćenja kožazanoktica mi se vratila na staro,nije više kruta i ne puca lako,tako da me je ovaj proizvod doslovno spasao...Savetujem ga svima sa problematićnim zanokticama koji žele da reše svoj problem,meni je zaista pomogao,i nadam se da će još neko naći spas u njemu..Cena je 550rsd.

Sve proizvode možete kupiti na sajtu Prima Kozmetike OVDE
I obavezno zapratite njihov INSTAGRAM PROFIL
I lajkujte njihovu FACEBOOK STRANICU

Коментари

  1. Kao što možete videti,malo sam se igrala sa efektima,nemojte mi zameriti na tome 😁

    ОдговориИзбриши
  2. Bas si divne proizvode dobila. A dizajn ambalaze im je fantastican. :-) Nisam do sada koristila maske za ruke, ovo baš zanimljivo deluje.

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno, nisam probala niti jedan od ovih proizvoda.
    Ali ako si koristila 8u1 za zanoktice, napravila si jos vecu stetu jer on uzasno isusuje kozu oko noktiju. Mada, ima i ono ulje 8u1, mozda si na to mislila :)
    Zapratila sam tvoj blog :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam ono žuto ulje,i pomagalo je maa ja nemam nešto problematične zanoktice..

      Избриши
  4. Nisam do sad koristila maske za ruke ali ova se cini super, a i ambalaza je super.
    Zapratila sam te :)

    https://drmrlifestyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicne maske, ambalaza je divna �� ja sam nova, pogledajte moj blog http://msbeautycorner.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicne maske, ambalaza je divna �� ja sam nova, pogledajte moj blog http://msbeautycorner.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши

Постави коментар