Summer B/Y Q&A

Kao što možete zaključiti po naslovu,za danas sam vam priremila nešto jako neobično,i jako dugačko,tako da spremite se..polećemo!!!

.Ulazimo u leto,moje omiljeno godišnje doba,tako da sam rešila da u čast toga napravim svoj prvi Q&A,ali mi je bilo nekako  dosadno da uradim onaj klasični,tako da sam guglala...guglala...i naišla na nešto što mi je delovalo jaako zanimljivo i što se pojavljuje kod stranih blogerki a to je "letnji blogerski/jutjuberski Q&A".Da vam pojasnim malo,ovaj Q&A sastoji se od dva dela,pitanja o meni koja se u glavnom vezana za leto,i drugi deo,pitanja vezana za moj blog(ili jutjub kanal ako ga imate),ali takodje vezana za leto.Pitanja su već zadata,ali sam ih pregledala i zaista mi deluju zanimljivo,skroz su nepovezana i "random",tako da se nadam da će se i vama svideti.Ni sama ne znam kako će ovo ispasti,ali potrudiću se,i da vas ne davim mnogo...hajde da počnemo!
PITANJA VEZANA ZA MENE
1.Omiljeno godšnje doba?
-Meni je zaista svako godišnje doba lepo na svoj nain,ali kada bih morala da se opredelim za jedno to bi definitivno bilo leto!Lepo vreme,sunčanje,plivanje po ceo dan,šortsevi,haljine...divota!

2.Kada bi mogla da biraš,da vi bi više volela da letiš ili dišeš pod vodom?
-Hm,oduvek mi je san bio da mogu da letim,tako da možda bih se opredelila za to..

3.Plivanje na moru ili skijanje na planini?
-Koliko ja volela skijanje,planine i sneg,definitivno biram more,jer sam pored toga što volm da plivam takodje i zakleti ronilac,i uživam u svakom trenutku provedenom na moru,i kako god,nema leta da preskočim da odem negde makar na deset dana..

3.Koja je tvoja pozadina zaključanog ekrana,neke slatke koje znas?
-Moja trenutna,ali koju sad menjam jer je doslo leto je ova-
 
a evo neke od ovih su mi onako baš letnje i morske

4.Da li si nekada surfovala na vodi ili se vukla na gumi?
-Jesam kao jako mala ali se toga skoro  i ne sećam,ali zadnje tri godine u Grčkoj svaki put hoću da odem na onog ringa ili bananu,ali nikakao da skupim hrabrosti haha,valjda ću ići ove godine...

5.Omiljeni letnji slatkiš,pored sladoleda?
-Macaroons,svaki ukus svaka vrsta...Ali omiljeni su mi oni iz Homemade-a,koji imaju da se kupe samo u Ušću i Delti.I ako želite da probate pravi dobar macaroons,Homemade malina ili mango...divota..

PITANJA VEZANA ZA BLOG I MAKEUP
6.Zašto si započela blog?
-Ja sam jedna od onih osoba koja kada se vidi sa drugaricama obavezno mora da prokomentariše neki parfem,karmin..tako da sam znala da ako hoću da prestanem da davim druge hehe moram to negde da ispoljim.Znala sam da youtube nije pravo rešenje,jer sam sa kamerom u ozbiljnom ratu,ali eto,u blogu se spojilo sve što ja volim,a to su šminka i kozmetika,odeća,pisanje,fotografisanje...tako da sam shvatila da je to nešto u čemu ću zaista uživati..

7.Da li će biti nekih noviteta na blogu?
-Da hoće,i to dosta.Čak možete očekivati i malu promenu samog izgleda bloga,pa preko raznih novih rubrikica,zanimljivih saradnji i novih proizvoda,malih putopisa sa putovanja,letnjih zanimljivih postova,i prosto jedva čekam da počnem sa svim tim!
Ps:Želite li da Vam uradim kao putopis iz Beča u kom sam nedavno bila tj da pišem ukratko o mom boravku tamo,šoping ulicama i favoritima na koje mislim da bi trebalo da obratite pažnju kada odete tamo,i naravno o nekoliko najlepših znamenitosti?Pišite u komentarima!

8.Koga pratiš od domaćih jutjubera i blogera?
-Zaista ima dobrih,od jutjubera možda najviše Anu,zatim Stašu i Bojanu(Taste of fashion),a što se blogera tiče zaista ne bih imenovala,ima jako dobrih,i  vidi se da se devojke jako trude,tako da je prelepo čitati njihove postove.Naravno tu je i čuvena Zorana,čiji blog redovno pratim jer zaista ima dosta stila,tako da se i tu može naći svašta...Ali naravno,sa druge strane imamo nešto tipa devojčice od 10 godina koje snimaju šta je njihova mama kupila u liliju i to kače na jutjub.Stvarno mislim da se na jutjubu gomilaju gluposti i da bi to moralo nekako da se sredi..naravno postoji i nekoliko devojčica koje se trude,uredjuju videe,rade diy i primereno za njihove godine,i njima zaista velika pohvala.A što se malih blogerki tiče,verovatno znate da je instagram pun užasa tipa recenzija pa ne znam ni ja...koje sklapaju nekakve saradnje slikaju i napišu ovaj sjaj je lep i ostale gluposti,i tu naravno i da ima neka zanimljivija,ne može da se istakne,u moru gluposti..

9.Da li voliš svoje pratioce?
-Naravno,to se i ne pita,jer da nema njih ni moj blog ne bi postojao...Ali moram priznati  da često sama sebi postavljam pitanje da li imam barem nekoliko čitalaca kojima se zaista svidja to što radim,i koji se obraduju kad vide da je izašao novi post,koji slušaju moje savete i veruju mi..barem je u mom slučaju tako da kad nečiji blog volim i pratim,jedva čekam da pročitam naredni post..I inače još jedan dokaz ljubavi je,što za najaktivnije spremam jedan giveaway,tako da se prijavite na moj blog,lajkujte,šerujte,komentarišite,i imaćete priliku da budete jedna od dobitnica..

10.Da li leti više voliš da stavljaš maskaru ili rumenilo?
-Definitivno maskaru.Dovoljno budem crvena od sunca...

11.Da se pakuješ za put,da li bi pre kupila stvari iz Mac-a ili Sephore?
-Hm,teško pitanje,ali ako se misli na celu radnju,onda Sephora jer ima mnoogo veći izbor raznih stvarčica i drugih brendova,mada,ako se misli na brend Sephora,opet se opredeljujem za nju,jer imaju preslatke "travel size" proizvode.

12.Voliš li naočare za sunce?
-Da,obožavam ih i smatram da su obavezan deo letnjeg aksesoara.Spoj lepog i korisnog. :)

Eto to bi bilo to,zaista podugačak post,nadam se da ste uživale i da vam se svidja da nekada ubacim i ovako nešto drugačije.Sve vas puno volim,drago mi je što blog ovako brzo napreduje,obećavam da ću sada postove objavljivati mnogo češće,i ljubim vas sve :*







Коментари

  1. Super post, odlična pitanja i još bolji odgovori :*

    Novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Odgovori su zanimljivi. Slazem se u potpunosti sa ovim sto si rekla za jutjub i blog. :)

    novi post je objavljen: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23. јун 2016. 15:47

    Odlican post!Pitanja i odgovori su jako zanimljivi! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma inovativan Q&A. Drugaciji, zanimljiv, svidja mi se jako. 😊 I skroz si u pravu za YT. Cega sam se sve nagledala. . c, c, c...

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma inovativan Q&A. Drugaciji, zanimljiv, svidja mi se jako. 😊 I skroz si u pravu za YT. Cega sam se sve nagledala. . c, c, c...

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Pogotovo ovo za YT i devojcice koje imaju 10 godina i 'recenyiraju' mamine proizvode i sklapaju 'saradnje'... Uzas!
    Za tebe se stvarno vidi da ti je stalo do bloga i da se zaista trudis da se on ne nadje u moru gluposti. Uspeva ti! ♥
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Ja pratim nase jutjuberke i odlicno im ide! :)
    Ne bih nista lose rekle za ove mladje,jer neka svako radi sta voli :)

    Pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je jedino žao nekih mladjih kojesu stvarno dobre i trude se,a ne mogu da se istaknu...

      Избриши

Постави коментар