Recenzija Golden Rose karmina

Danas vam pišem o nečemu što sam već spominjala na mom blogu,a to su Golden Rose karmini.Nemojte mi zameriti što ih neće biti puno,ali ovaj  post nije napravljen u saradnji sa Golden Rose već sam jednostavno želela da sa vama podelim mišljenje o njima,jer su me zaista pozitivno iznenadili.


Prvo ću vam pisati o GR karminu sa vitaminom E.

On dolazi u elegantnom crnom pakovanjuod tanke plastike,zapakovan u ovu zlatnu kutijicu.
Karmin je dosta kremast,pigmentovan i relativno dugotrajan,mada se meni skine kad god uzmem da popijem nešto a imam ga na ustima.Ima onaj klasičan GR miris,koji ima većina njihovih karmina,na koji nikako ne mogu da se naviknem...
Probala sam ih nekoliko(20,51,81)ali onaj koji trenutno imam je broj 57,jedna baš jaka,i što bi se reklo vrišteća pink nijansa.

Boja mi se dopada,ali mislim da je pre neka noćna varijanta nego za svaki dan.Cena karmina je 309 dinara u Lily drogerijama,mada cena zavisi od mesta gde kupujete.

Sledeći su Golden Rose velvet matte karmini.Pakovanje im je nešto boljeg kvaliteta,od onih klasičnih,i svidja mi se kombinacija mat bordo pakovanja i ovih  zlatnih slova.Ovi karmini su takodje jako kremasti,ali se ne razmazuju nakon nanošenja,prilično su dugotrajni i ne isušuju puno usta kao većina mat karmina i odmah pri nanošenju na usne dobija finu mat prevlaku .Za razliku od ostalih GR karmina,ovi nemaju onaj neprijatan miris,što je za mene veliki plus.
Prva nijansa od ove dve je 07,koju sam svaki dan ovog meseca koristila i koja će se najverovatnije naći u favoritima.

Kao što možete videti,to je neka blaga nude nijansa,koja na usnama poprima nude rozikastu boju.Idealna za svaki dan.

Nijansa 04, je prelepa koralno roze nijansa,savršena za letnje dane koji nam predstoje.Jako je pigmentovana i drečava,ali sasvim umereno,a ne napadno kao što u glavnom ispadnu te koralne boje.

Sve u svemu,ovi matte su me oduševili,i mislim da su jedni od najboljih mat karmina u drogerijskoj ponudi i jedva čekam da isprobam i ostale :)
Boja ovog koralnog karmina se ne vidi stvarno koliko je jaka,ali ne zamerite mi,ceo dan sam se borila sa lošim osvetljenjem i ovim sivim oblacima na nebu...
Nadam se da vam se post dopasti i hvala [to me podržavate i pratite i ovde i na instagramu,to mi puno znači <3
Da li ste i vi probale ove karmine?Koji je vaš omiljeni?
Instagram profil queens_beautycorner


Коментари

  1. Svi su prelepi ali mi je 07 favorit, moracu ga uzeti :-)

    Poseti moj blog frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 07 stvarno jeste prelep,ali mi je krivo što se loše boja vidi,dnevno svetlo danas nkakvo...Odličan ti je blog,prijavila sam se danas,i savetujem svima da pogledaju :)

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  2. Obećala sam da ću navratiti i evo me :). Volim GR karmine, ovaj ciklama mi je baš po ukusu, divan je :)

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovu 57-icu :) probaj ove nove, tečne mat, odlični su :)
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta" :)

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар