Aura Absolute Matte tečni ruževi

Već sam vam na instagramu pisala kako obožavam Aura matte karmine i pitala sam da li želite da uradim recenziju i pošto sam dobila dosta pozitivnih odgovora,mislim da je red da vam sad ukratko predstavim moju kolekciju ovih karmina.Ja ih imam samo pet,ali pošto su se pokazali kao veoma dobri nameravam da u skorije vreme dokupim još neki.
Izvinjavam se na lošijem kvalitetu slika,nikako mi nisu ispadale dobro na dnevnom svetlu,pa sam morala da koristim dodatno osvetljenje i blic...

Aura Absolute Matte velvet feel su tečni karmini(ruževi) smešteni u plastičnoj bočici sa aplikatorom.Aplikator nije najprecizniji,ali šta bi drugo moglo da se ošekuje od zakrivljenog aplikatora,tako da ako hoćete veću preciznost,bolje prvo usne uokvirite olovkom, a s tim da sam ih ja nanosila bez olovke kako biste bolje videli boju,oprostite na ne baš preciznom karminu na mojim usnama.Nisu teški za nanošenje jer se ne suše čim ih stavite,već nakon tridesetak sekundi,i samim tim ćete imati više vremena da lepo nanesete boju na usne.Kao što sam rekla,kada se stavi deluje kao sjaj,ali več nakon tridesetak sekundi,poprimi jaču boju i mat prevlaku.Veoma su postojani,a na usnama deluju fantastično!
Stavila sam svocove ovog karmina ispod mlaza vode,kako bi se uverila u njihovu postojanost,i kao što možete videti na slici,nisu se pomakil!                                                    

Sada da počnem da vam ih pokazujem po nijansama,kako biste možda mogli lakše da izaberete boju koja vam se dopada!
Prvi je broj 605 Aura checkmatte.Ovo je,po mom mišljenju,jedan od najboljih crvenih mat karmina na srpskom tržištu i ujedno prvi Aurin mat karmin koji sam kupila.Boja je jaka crvena,koja više vuče na bordo nego na neku drešavu boju,što se meni jako dopada.Onako jedna hladna mat crvena,savršena ako vam treba karin koji bi vam trajao ceo dan.

Ovo je možda i moja omiljena boja :) .Pošto je kvalitet slika lošiji nego inaše,ni boje nisu ispale onako kako stvarno izgledaju,a opšte je poznato da kamera i inače guta boju,ali u suštini to je ta boja.

Sledeci je broj 611 aura time for selfie.Lepa hladna ciklama boja,jako lepo izgleda na usnama i savršena za proleće koje je pred nama.


Zatim 612 Aura Matte kiss.Prelepa royikasta boja sa podtonom ljubičaste.opet situacija da je slika pojela dosta boje tako da nećete moći da vidite ovu nijansu u potpunosti kako izgleda,ali sve u svemu,jaka postojana boja,koja će popuniti vaša usta.

Boja je zaista dosta tamnija nego na slici,a u koliko želite da više vuče na ljubičastu,nanesite dva sloja.
Sledeći u nizu ovih prelepih karmina je broj 613,Good Vibes.Savršena boja za svaki dan,lepa mat svetlo roze koja fenomenalno izgleda na usnama.Na tamnijim usnama vuče na neku rozikastu nude nijansu,ali sve to zavisi od vaše boje usana.


I poslednji,za čiji broj nisam sigurna mada mislim da je 606 ili 607 je ovaj prelepi roze mat karmin.Boja je prilično jaka i takodje fenomenalna za vreme koje je pred nama.Uprkos svojoj jačini,oja na usnama ne deluje previše drečavo već sasvim onoliko koliko je potrebno.Jako mi se dopada kako su napravili ovu boju,da uprkos toj nekoj drečavosti bude jaka mat.

Ako neko zna koji je ovo broj neka piše u komentarima :)
I obećavam da će sledeći post biti duži i sa mnooogo boljim kvalitetom slika...
Kakva vi imate iskustva sa Aura Absolute Matte tešnim ruževima,i koja je vaša omiljena nijansa?

Коментари