Nesto malo o meni i zasto pravim blog :)

Zdravo svima!Ja sam Ana i na ovom blogu cu se potpisivati pod pseudonimom BeautyQueen.Zivim u Beogradu,zaljubljenik sam u sminku i modu,isla sam u skolu profesionalnog sminkanja i zelim da neko svoje znanje prenesem na druge ili barem da nekome pomognem oko kupovine nekih proizvoda u slucaju da poatoje neke nedoumice.Pisacu recenzije,haule,moja iskustva sa nekim brendovima ili internet kupovinom kao i reklame za neke proizvode ali ISKLJUCIVO ako mislim da ti proizvodi  zasluzuju reklamu!!!
Svesna sam da nije lako biti bloger i da to trazi puno slobodnog vremena,ali cu se truditi da to neko vreme izdvojim i da mogu da vam pisem bar tri posta nedeljno :)
Nadam se da cete me podrzati i pomoci da mi blog bude puno uspesniji i da zapratite moj blog,a za 100 pratilaca vam spremam jedan zanimljiv giveaway <3
Poslovni gmail beautyqueenwork@gmail.com
Instagram profil queens_beautycorner

Коментари